"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 4. november 2011

Tikk-takk

Som mange av dere som følger meg vet så har jeg mye på tapetet fremover. Ikke nok med at jeg landet verdens beste jobb på Panduro Hobby (som jeg begynner på hvert øyeblikk), men jeg har også tatt steget for å åpne min egen lille nettbutikk (noe jeg egentlig hadde tenkt til å vente noen år med, men som plutselig bare åpnet seg som en mulighet).

Så om 8 dager så håper jeg at Pastelleriet.no er oppe å går for publikum, samtidig som jeg har tenkt til å holde et homeparty her hjemme for å se ann interessen i lokalmiljøet. Tror dette blir kjempe bra! Men tro meg.. hardt arbeid ligger bak og jeg har jo ikke åpnet enda engang ;) , men krysser fingrene for at Fru Fortuna skal smile på meg.

Her er et bittelitte knippe av varer som jeg kommer til å ha.


For å se fler bilder og følge med videre i utviklingen så kan dere stikke innom pastelleriet.blogspot.com.

Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Så Spennende! Skal legge mer til som følger med engang! Klem Cecilie

Fabelaktig sa...

Jeg er såå klar for at du åpner! Støtter deg fullt ut! Du er så tøff og modig ;)

Fabelaktig fredagskveld til dere! Her blir det kylling-enchiladas og ett glass vin i sofaen. Mannen rakk hjem før jeg sovnet i dag. Så nå skal tven av og vi skal bare prate og kose oss.

Smil og klem

Silje/whippetliv sa...

Så utrolig flink du er!! Kjempespennende, både med Pandurojobben og nettbutikken : ))

Må du kose deg i helga da! Klem fra Silje.

polkadotpeticoat sa...

They were all so sweet...but that owl steals the show!

Spire sa...

Oi!, så spennende! :)
Massemasse lykke til!
LenaE

Line sa...

Spennende da!! Og så fine varer - Den ugla var bare supersøt!! :)

Igi sa...

Gratulerer med jobb på panduro! Gelder med veldig til nettbutikken din åpner. Har du heklet uglene selv? De var nydelige.
Klem fra Igi

Fru Andersen sa...

FInt i gangen din! Lurt med hylle i døråpningen:-)

Fint kontor dere får også, smart med eget fotohjørne!

Ønsker deg en fin ny uke!

Bettum Villa sa...

Takk kjære søte! Dere er så snille.
Igi: De heklede uglene kommer fra Falby. Jeg fører noen av deres produkter.
Klem Madelén

Laila sa...

Så stilig! Masse lykke til!!

Related Posts with Thumbnails