"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 28. desember 2011

3. dags shopping

Var tidlig ferdig på jobb i går, så det var en ypperlig mulighet til å sjekke ut julesalg tilbudene. 

Jeg var innom Palma Tønsberg og fant 11 super herlige røde minikuler på 70% rabatt. 3 kr stk ble det for meg da...juhu!
Og så gikk ferden til Home & Cottage (som jeg ikke har besøkt på alt for lenge) og der fant jeg disse utrolig stilige alfabet ornamentene, også på 70%, så de kostet meg 24 kr.


Her føler jeg virkelig at jeg fikk gjort et kupp!

Jeg har også fått et nytt tilskudd til hundefamilien.
Bulldogfiguren har fått selskap av denne fyren her.


Digger de! Nå står de på hver sin side av tven og vokter.

Har dere rukket å vært på salg enda?

Klem Madelén

(Fun fact: I dag har jeg blogget like mange innlegg som i 2010 (207 stk)... morsomt)

12 koselige kommentarer:

trine sa...

Jøss så mye flott du finner!

De øya dine farer over små detaljer nesten som en slags radar i full aktivitet.Gubban så lekre tinga var;)Tanta de er sånn ... Tror gener har hoppa litt sidelengs i denna arverekka;))

Du holder tempo oppe med leseverdige innlegg og har alltid så flotte bilder. Sier seg sjøl at du får mange følgere og stor treff prosent.
Ha en fin romjul.

Ellen sa...

Nydelige ting du har funnet på salg! Virkelig et kupp du har gjort:) Stilig den hunden:) Ønsker deg en fin onsdag. Klem Ellen.

Marits Hverdagsgleder sa...

Supre funn du har gjort, og for en billig penge :)
Har ikke rukket salget enda, men i morgen så spørs det om ikke noen av mine gavekort får bein å gå på...

Klem Marit

Har en drøm... sa...

Deilig med slike kupp;)
Jeg orker ikke og kjøpe julevarer på salg jeg, er alltid veldig lei julepynt når salget starter... men så angrer jeg når jeg pakker opp julen neste år;)

Kul hunden var!!

Ha en fin kvedl!

Klem Line

Pia Maria sa...

alltid morsomt å dra på romjulssalg=) Spesielt morsomt er det å handle billig julpynt etter jul, som man har til neste jul =)

Har lag ut en Tassimo nbefaling til deg forresten =)


Ha en fin kveld videre, jeg skal snart begynne på middag og slenge bena oppi sofaen og nyte gårsdgens nyvaskede hus!

Klem

Fabelaktig sa...

Ohlalala! Såå mye fint! De bokstavornamentene kunne jeg tenkt meg også :)

Jeg har ikke rukket å shoppe noe jeg da, men det betyr jo penger spart da :) hihi!

Ønsker deg en fabelaktig romjulskveld :)
Stor klem fra
Maia

Stine Marie sa...

Kjempefine julekuler! Tok du alle eller har jeg en sjanse til å skaffe meg noen selv?
Jeg har fått handlet litt på salg i dag selv. Jeg var ikke klar over at det jeg skulle ha var på salg så betalte 19,- for to smykker som tidligere kosta 129,- og 99,-. Positiv overraskelse, ja!

Bettum Villa sa...

Hei Stine Marie.
Jeg tok de siste røde.. men det var mange i slitt hvit stil og andre stilige ting på Palma.
Klem Madelén

Stine Marie sa...

Jeg kjøper gjerne noen av de røde! ;)

Lillelaila sa...

Hvis jeg bare finner ut av hvordan alt virker på kameraet så blir det nok bra Madelèn :) Er ikke så teknisk så det tar litt tid med meg ;)
På Home and Cottage kan man jo drømme seg bort i timesvis... Så stor og flott butikk! Nydelige ting du fikk kjøpt deg.. Har bare vært med datteren til byen, og da er det ikke interiør som gjelder.. ;)
Klem fra Laila

Tommensgirl sa...

Så fine ting du har funnet:)
Ha en fortsatt fin romjul<3
Klem

polkadotpeticoat sa...

you found some amazing deals....

Related Posts with Thumbnails