"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 17. desember 2011

Alternativ pepperkakehus.

Det var ikke det letteste prosjektet jeg kastet meg ut i, men jeg tenke at i år kunne jeg starte en tradisjon med å lage mitt eget pepperkakehus i Fimo leire. Et hvert år i forskjellig form og størrelse. I år ble det et lite søtt et á la Den Gode Feen.


Hadde tenkt å ha litt blank glitterlim på taket, men jeg tror jeg lar det være. Ser jo egentlig ganske bra ut allerede.. ja, du vet jo hva de sier  "Det er en kunst og bli fornøyd"..hehe.

Jeg har brukt 2 pakker mørkebrun Fimo leire, limpistol, hvit posca pen, og litt bling bling paljetter.

Klem Madelén

12 koselige kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Så flink du er, det ble jo kjempefint!
Må nok innom Panduro neste gang jeg ser en Pandurobutikk jeg også, ser at Fimo-leire er "tingen" både til det ene og det andre :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Det ble kjempe fint...
Ha en fin lørdag
klem

Lillelaila sa...

Helt fantastisk Madelèn!!!
Dette gledet jeg meg sånn til å se :)
Utrolig hva fimo kan brukes til..
klem fra Laila

Familien Furu sa...

Det ser kjempe flott ut, wow
- stilig :)

Ønsker deg god kveld
klem klem

fru Dyregod sa...

Smart! Da kan du jo gjemme husene fra år til år også! Lurte på om jeg skulle lage et hus av knekkebrød jeg!

Interiør drops sa...

Se her ja, nå ble det endelig ferdig!
Og.. det ble jo kjempefint! :)
Hmmm... kan tenke det var litt jobb..
Tror ikke jeg hadde hatt tålmodighet til
noe slikt... hihi...

Gleder meg veldig til Ikeatur i morgen.
Blir vel handling av diverse småtterier
tenker jeg! ;)

Mange klemmer!
:)

The Rosegarden in Malevik sa...

woow,,,,,,,,,superfint verkligen :)
å missa nu inte,,,,

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

De e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Har en drøm... sa...

Så koselig det ble!
Og så kjekt og kunne lage et selv, som man har år etter år ♥

Klem Line

hobbyvimsa sa...

Kjempe fint.Genialt da slipper du å lage et nytt til neste år:)

Nyt søndagen!!

Klem Linda;)

Tommensgirl sa...

Nydelg "pepperkakehus" du har laget, så smart å lage ett hvert å, til slutt har du jo en liten pepperkakehus by:)
Håper du har en fin 4 søndag i advent:)
Klemklem

Lene sa...

Kult! Synd du ikke får spist det da *ler*

Ha en finfin kveld! Nå er det håndball her. Heia Norge :D

Klem Lene

Grønsdal Gård sa...

Kjempefint ble det :) Takk for idèen! :)

Related Posts with Thumbnails