"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 7. desember 2011

Fjorårets julevinner

Noen av dere husker kanskje denne lille grisen som gikk til tops (2 plass) på Nib sin julekonkurranse i fjor. Ja, den har fått den samme plassen på trappegelenderet i år også.

(Dette er ikke vinnerbildet altså, kun et nytt bilde.)

Er så koselig på kvelden når alle lys blir slukket og kun girlanderlyset viser vei. Julestemning.. jepp!

Klem Madelén

Ps: Bli også med på alle gavedryssene mine ;).

15 koselige kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Skikkelig julegris :)

Jeg lager brente mandler og karameller i dag. Oppskrift på bloggen min i kveld :)

Den Grønne Baljen sa...

herlig gris på gelenderet... Og så fin girlander du har laget =))

ha en fin onsdag =)

kerstin

polkadotpeticoat sa...

Love that little piggy!!!

Jeanette sa...

det skjønner jeg godt,den passer perfekt:-)

hobbyvimsa sa...

Ja dette husker jeg:)

Kan tenke meg det lyser koselig hos dere:)

Klem Linda:)

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så skjønn gris, passer perfekt på trappegelenderet:)
Julelenken i innlegget under er kjempeflott...me like, a lot! ...så dyktig du er:)

Ønsker deg en finfin onsdag:)
Klem Marianne

Randi sa...

Husker det fine trappegelenderet ditt fra i fjor, ja:) Koselig♥ Og så er den grisen utrolig søt da:)
Klem

Bekka sa...

Kjempesøt gris som skaper topp julestemning oppå trappegelenderet :)
Ha en fin kveld! Klem

Har en drøm... sa...

Helt herlig;)
Og ja, husker bildet fra i fjor ♥

Ha en fin kveld!

Klem Line

Kaoskontroll sa...

Like søt i år. :)

Husker vinnerbildet ditt ja. Nydelig!

Klem

Bringen Blomster sa...

Husker godt vinnerbildet, skikkelig julestemning!-og det er det sannelig hos deg i år også ;))
-synnøve-

Lillelaila sa...

Ja det er så koselig om kvelden med girlander og lys i trappen! Det angret jeg ikke på at jeg gjorde nei!
Skjønne julegrisen.. må nok stå der hver jul den nå ;)
klem fra Laila

Fabelaktig sa...

Søteste gissegassen jo :)

Fineste kveld til deg.
Her er det kos i sofakroken, før kveldstur med Nalahunden :)
Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

kjempe flott... sååååå fin!! ha en nydelig, vennen!!!

klemmer til deg!!

Olea sa...

Hei vennen:)
Den grisen er så søt! og lysa dine er vakre!
Nå er det snart jul :) jippi:)
klem :)

Related Posts with Thumbnails