"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 1. desember 2011

Gavedryss nr:6

I dag vil jeg vise en flott sponset gave fra Salig Lavendel som er til en av dere. 2 vinter postkort, 1 kult kort med egg og 1 stilige kort med fuglebur. Det følger også med 2 store tags som ikke er avbildet.

Har du lyst til å vinne dette?!?
Ja, da er det bare å legge igjen en kommentar så trekker jeg vinner den 20 des. eller når jeg når 100.000.

Og for dere som lurte. Ja, dere må legge igjen kommentar i hvert innlegg hvis du har lyst til å vinne tingen i innlegget. Foreløpig er vinnersjangsene kjempe store... så hiv deg på!

Klem Madelén 

PS: 1 super flott gave gjenstår!

56 koselige kommentarer:

No.15 sa...

Hun har nydelige produkter. Får krysse fingrene :)

Lise

Tove `blogg verden sa...

De er såååå nydelige :D Krysser alt jeg har for vinnerlykke ;)
Nyt desember <3
klem Tove

Fabelaktig sa...

Åh så mye vakkert!

Jeg er med på denne og jeg :)

En fortryllende 1. desember til deg.

klem

Randi sa...

Så nydelige:) Ja takk:)
Ha en strålende 1. desember!!
Klem

Fru R. sa...

Skjønne! Er med jeg :-)
Klem

hobbyvimsa sa...

Jaaaa jeg vil være med igjen:)

Herlige premier i dag også:)

Nyt dagen og snart helg,håper du er i gang på den nye jobben,og trives:)

Klem Linda:)

hjertero.com sa...

Åååå, så fine! De har jeg lyst på!

Klem fra Silje

Marianne Hellevangsdal sa...

Jeg melder meg på også her :) utrolig skjønne kort!

Laila2207 sa...

Skjønne! Jeg vil gjerne være med!
God førjulstid!
Laila
lai-ola@online.no

Fra huset i svingen sa...

Salieg Lavendel har så ange vakre kort :-D
Jeg er med her også jeg!!!

Klem Karianne

Trine sa...

hiver meg me her også :D
Klæm Trine

Tommensgirl sa...

Salig Lavndel har så mye fint.. Jeg er gjerne med på denne også jeg...
Ha en fin dag:)
Klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Jeg er med på denne også...
klem

Bringen Blomster sa...

Salig lavendel har så mye fint!-jeg er med!
-synnøve-

Olea sa...

hei :)

rule sa...

Herlige gaver!!! Prøver lykken igjen jeg...må vel en gang være min tur:-)Ha en flott kveld!! Klem Ruth

Dronninghuset sa...

å, så flott. klart jeg vil være med nå også....
klem TOVE

Elin sa...

Helt nydelig:)

Klemmer Ea

Anonym sa...

Nydelige kort!

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Jannes lille sted sa...

Såklart vil jeg prøve lykken her også!
God kveld
Klem Janne Merethe

Lottemora sa...

Åå, de har jo så masse fint.Jeg vil gjerne være med.

Klem
Lotte

marit´s,,, sa...

Å ja så mye fint , må stadig innom henne og se på alt det fine.

Nisseklem fra Marit.

Fru Andersen sa...

Ja, og ja! Prøver lykken;-)

Tonje sa...

Et lykkelodd til meg :))
Ha en fin kveld!

salige lavendel sa...

Jeg kan vel ikke akkurat bli med på denne?? hihi
Skal annonsere giveawayen din på bloggen min etterpå =) Ha en koselig kveld videre...skjønt den nesten er over.klem klem

ennahs lille hjørne sa...

ÅÅ jeg vil bli med.
Nydelige kort :)

Anonym sa...

Hei
disse kortene er bare helt nydelige!!! Vil gjerne være med på denne trekningen:)

Merethe
(famledaal@hotmail.com)

tinemor sa...

Ja, ja, JAAAAA jeg vil være med!!
Aldeles nydelig, -alt Salige Lavendel lager :-)
Klem

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Hei, ja det vil jeg også være med på..Hun har mange flotte produkter..God helg:)

Trollmora sa...

Æ e med!

Livy sa...

Nydelige! Jeg vil gjerne være med :-)

Klem fra Livy

Thelma Louise sa...

henger meg på..))

Signe Helene sa...

Nydelige ting!
Jeg vil gjerne være med:)
(signe@epost.no)

Mayen sa...

Ville blitt SALIG hvis jeg vant..klart jeg er med;-)

swimzy sa...

heihei :)

Her vil jeg gjerne være med :)

klem fra swimzy
swimzy81@gmail.com

Noel André sa...

de var søte takker ikke nei til de heller

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med!

Ha en fin lørdag!

Klem

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Blir gjerne med på din giveaway...herlige premier:)) Krysser fingrene og håper på vinnerlykke:)

Synes du har en flott blogg, og kommer gjerne innom igjen. Legger meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre:)

Ønsker deg en flott adventshelg:)
Klem Marianne

Anita sa...

Klart eg blir med :)
Lager så vanvittig fine tin den jenta :) Elsker produktene og har kjøpt noen ja ;)

Ha ein fin lørdag!!

Klem Anita

Ellen sa...

Jeg prøver lykken:) Nydelige kort fra salige lavendel:) Klem Ellen.

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Blir med her også jeg :)

Klem Anette

indie sa...

Særlig det kortet med egg var kjempekult! Er gjerne med på trekningen.

Hilsen Ingrid :)

Dragedama sa...

Hei!Så masse fliotte giveaways - jeg vil være med :-)

Og for en flott og inspirerende blogg - flott å se at en ikke må ha god plass og mange penger for å ha det fint :-))

Dragedama

mormor sa...

nydelige kort! blir gjerne med;) mvh.turid.grubben@gmail.com

Lindas Lille Leilighet sa...

jeg er med! Kortene fra Salige Laveldel er jo bare nydelige!

Veronica sa...

Jeg er med!

liven sa...

Er så glad i kortene fra Salige Lavendel...så jeg vil gjerne bli med i konkurranse :o)

minishabby sa...

Hun er helt rå på alt hun lager. Nydelige ting så her må jeg bare prøve lykken:)

Marits Hverdagsgleder sa...

Helt nydelige. Klart jeg er med :)

åshild sa...

Eg vil vera med i lotteriet:)
mvh hertug_piggtorn@hotmail.com

Igi sa...

Så mye fint!
klem

Ida sa...

Oioi, ja takk!

Marit sa...

Åååå, så nydelige! <3

Torbjørg i Stavanger sa...

Så prøver eg igjen, og trur eg har forstått det :)
Knallfine ting på alle gavene:)

Klem

Anonym sa...

Gratulerer med det store besøkstallet.

Hilsen Fama

anihaarb@online.no

oheidia sa...

Kjempefin liten koselig blogcandy som jeg gjerne vill vinne - så da hiver jeg inn et lodd her hos deg:)

Gratulerer med store besøkstall!!!

Related Posts with Thumbnails