"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 3. desember 2011

Gavedryss nr:7 (siste)

Da var det dags for siste (og kanskje beste) premie sponset av Eva Solo. Hvis du legger igjen en kommentar denne gangen så har du mulighet til å vinne din egen superflotte utstillingsmonter/showcase. Vinner trekkes 20 desember eller når jeg når 100.000 unike treff.

"Still ut og fremhev dine kreative utfoldelser, et arvestykke, en suvenir eller ditt barns første leirefigur. En 3D-ramme hvor du kan lage små utstillinger med akkurat det som faller deg inn. Til og med ting som ikke holder balansen selv, står flott på den fleksible silikonbunnen. Det kuppelformede glasset beskytter utstillingen din mot støv og smuss" (Sitat Eva Solo.no)

Jeg har en selv og har dekorert den med mose, trollhassel og kongler (nesten litt som den øverst til venstre). I looooove it!! Absolutt et dekorativt element i interiøret. Skulle gjerne hatt flere ;P.

Eva Solo har også mye flott på nettsiden så ta en titt.

Klem Madelén

(Nå er det endelig frihelg og Bettum Villa skal forhåpentligvis bli pyntet til jul. Og jeg skal prøve å få tatt noen bilder til dere..)

60 koselige kommentarer:

Rudi sa...

Dette var en interresant gave, her vil jeg være med :)

TreToEn sa...

Kjempefin!
Håper vinnerlykken er med meg :)

Fin lørdag til deg.

Klem fra Linnea

Har en drøm... sa...

Den er sååå fin;)
Jeg kaster meg med her og ♥

Ha en fin pyntehelg;)

Klem Line

hobbyvimsa sa...

Nydelig!!Jeg er med:)

Nyt helgen med jule pyntet Bettum Villa

Klem Linda:)

Fru R. sa...

En sånn har jeg aldri sett før, så denne vil jeg svært gjerne være
med på :-)
Klem og god helg :-)

No.15 sa...

Så nydelig! Jeg er med :) ha en fin dag.

Marens hverdagsliv sa...

SÅ flott !!! og tuuusen takk for koselig hilsen hos meg !!

Klem fra Maren.

Marianne Hellevangsdal sa...

Jeg er med :) utrolig stilige :)

Tommensgirl sa...

Kjempe fin gave:) Jeg er med:) Håper du har en super lørdag:)
Klem

marit´s,,, sa...

Så flott gave , jeg vil gjerne være med.
Du har en veldig herlig blogg , masse å kose seg med her.

Juleklem fra Marit.

Olea sa...

hei :)
slenger meg på her også ;)
god helg!
klem :)

Randi sa...

Så nydelig!! Jeg er med:) God lørdagskveld!!
Klem fra meg:)

Desiree sa...

Den er så fin den der! Eva Solo har så masse flott.
Da er det vel bare å håpe på flaksen :)

Ha en fin helg!

Hilsen Desirée

Laila2207 sa...

De er veldig fine! Prøver lykken i dag også, jeg :-)
Kos deg med julepynting!
Laila
lai-ola@online.no

Merete N sa...

Hei, jeg vil gjerne være med ;)
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

Michelle sa...

Jeg vil også være med :D Så kul!!!!

Lene sa...

Åh, en slik har jeg ønsket meg lenge. Kjempefin! :) I'm In!

Amaroso sa...

Nydelig!
Såklart er jeg med på dette:)
Klem Charlotte/Amaroso

Hokusfiliokus sa...

Hei

Jeg prøver lykken hos deg. Kjempefin!
Bli gjerne med på min giveaway også.

Ha en fin kveld!

Tove `blogg verden sa...

Nydelig :)
Ønsker deg en fin kveld
klem Tove

Bringen Blomster sa...

*krysser fingrene for litt vinnerlykke*
:)
-synnøve-

Hjemme hos meg sa...

Kjempefin :)

Jeg er med!

Klem Anette

swimzy sa...

Åhh så fin :)
Her vil jeg prøve lykken :)

klem fra swimzy

swimzy81@gmail.com

indie sa...

Morsom, aldri sett en slik før. Ligner jo litt på sånne gammeldagse klokker med pendler som snurrer rundt, bare at disse kan du fylle med det du selv vil.

Ha en fin adventshelg.

Hilsen Ingrid :)

Dronninghuset sa...

SÅ FINT.
KLART JEG MELDER MEG PÅ...
HÅPER!
KLEM
TOVE

Monica - I min lille verden sa...

Jeg slenger meg med :) Ha en flott søndag :)

Fra huset i svingen sa...

Jeg vil være med i trekningen om denne også jeg ;) Masse fine gaver du lodder ut!!!

Klem Karianne

Mine diller sa...

Denne er jo berre lekker, så denne vil eg gjerne være med i trekninga av.

Ha en fin adventssøndag :0)

Anonym sa...

Hei.
Jeg er med. Liker disse så godt!

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Jeg hiver meg med og krysser fingrene

Dragedama sa...

Oj, så fine!! Jeg er med her og :-)
(alah@c2i.net)

Lindas Lille Leilighet sa...

Så STILIG!:D Har aldri sett noe sånnt før! Hiver meg med og håper på vinnerlykke:D

Veronica sa...

Ooh, en slik skulle jeg gjerne ha hatt i hus:)

Trine sa...

Må jo bare prøve lykken :)

PS: kjempekoselig julehus du har pynta :)

Klæm Trine

Shabbylishious sa...

Stilig. Akkurat dom i viktorianske tider når de tørket blomster og laget dekorasjoner og plasserte de under slik for å holde de pene og støvfrie. Henger meg på :)

Trollmora sa...

Åh jeg er med! :)

Tuppeline sa...

Er med :)

Marits Hverdagsgleder sa...

Eva Solo har superfine ting. Denne gaven har jeg lyst på :)
Er med :)

Mrs. Monday sa...

Denne står på årets ønskeliste, kanskje jeg har vinnerlykken med meg!?

God advent
fra Mrs. Monday

rule sa...

Prøver lykken hos deg igjen!!! Og fortsatt kjempe god helg!!! Får virkelig julestemning av å besøke deg:-) Klem Ruth

Meg sa...

Jeg er med :)

åshild sa...

Åh, eg er så glad i EvaSolo sine produkt!!
er gjerne med i lotteriet:)
mvh hertug_piggtorn@hotmail.com

Igi sa...

Så flott gave!
Klem

Bergfrua sa...

så gøy :) Jeg blir gjerne med!
Ha en fin kveld =)

ailin sa...

åh disse var fine, hvem har ikke lyst på sånne:)
ailinv74@yahoo.no

Ida sa...

Fin! Jeg vil gjerne vinne:)

mormor sa...

vil gjerne være med;) mvh.turid.grubben@gmail.com

Elisabeths idyll. sa...

Kjempe fin!!! LOVE IT ;oDDD

Jeg er med ;o)))
Klem Elisabeth

Interiør drops sa...

Jeg er MED! :)

Stor klem!

Sissel sa...

Den var kjempeflott, elsker evasolo ;)
Jeg er med!

Klem Sissel
sis-sko@online.no

Karina - Mitt Hammerfestlige Liv sa...

Kjempetøffe!! Denne vil jeg gjerne ha :)

Klem Karina

Manne's hverdag sa...

WOOOOW - FOR EN FLOTT PREMIE!!!

Jeg er med!!! :)

Klem

Ragnhild sa...

En slik kunne jeg godt tenke meg i julegave til meg selv. Synes din ble riktig så julefin uten å være altfor julete.....

Hege Sletsjøe Morris sa...

blir med! veldig fin

Ragnhild sa...

Jeg er med!

Desiree sa...

De er så himla fine, og hadde passet så fint her hos meg :)
Får bare krysse fingre og tær og håpe jeg vinner!

Klem fra Desirée

med blanke ark // susanne sa...

Så gøy! Håper du har en fin førjulstid! Jeg vil gjerne vinne denne :)

klem

Marit sa...

Håper jeg har flaks :)

marit´s,,, sa...

Dette går det ikke å ikke være med på.
Klem Marit.

Anonym sa...

Gratulerer med det store besøkstallet.

Hilsen Fama

anihaarb@online.no

Related Posts with Thumbnails