"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 14. desember 2011

Gavedryss påminnelse


Link til gavedryss nr: 1 (Her)
Link til gavedryss nr: 2 (Her)
 Link til gavedryss nr: 3 (Her)
 Link til gavedryss nr: 4 (Her)


Link til gavedryss nr: 5 (Her)
 Link til gavedryss nr: 6 (Her)
 Link til gavedryss nr: 7 (Her)

Bli med alle sammen! Gavedrysset er åpent for alle. Det er bare å legge igjen en kommentar på hvert innlegg. Så trekker jeg den dagen jeg når 100.000 unike treff eller senest 20 des.
Klem Madelén

4 koselige kommentarer:

Kaoskontroll sa...

Takk for det!

Egentlig burde jeg vel ikke gjøre noe med salongen, for jeg har vel knapt sett noen slike i så god stand før. Tror derfor jeg beholder stoffet som det er (Bytter bare ut møbelbåndene, for de er solbleket). Men siden jeg har så mye mørke møbler allerede vil jeg lysne treverket. Får håpe jeg ikke angrer på det, og gjør dem styggere! ;)

Klem

Fabelaktig sa...

Fabelaktig førjulstid til deg og dine :)

klemklem

Tommensgirl sa...

Jeg er med:)
Håper du har en fin kveld:)
Klem

Torbjørg i Stavanger sa...

Så flotte ting!!

Eg er virkelig med på denne!

Ha ei flott førjulshelg!!

Related Posts with Thumbnails