"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 23. desember 2011

God jul og vel så det!


I dag har endelig julestemningen kommet til Bettum Villa. Den kom mens jeg hørte på min nyinnkjøpte cd med p4's julesanger og pyntet mitt nye plastikk juletre. Super deilig!

Ønsker alle som tar turen innom en knakendes fin julaften.
(Gleder meg til pakkene!! :P)

Klem Madelén

14 koselige kommentarer:

Fabelaktig sa...

En vakker jul ønskes deg, min herlige bloggvenn :)

Jeg gleder meg også til pakkene *knis*

Takk for det gamle! Håper vi får mange muligheter til å treffes i det nye :)

Varm juleklem

Familien Furu sa...

Må julen bli fin og
gi ro i sinnet.
La alle problemer
bli små og forsvinne.
La dagene som
kommer bli gode og fine.
God jul til deg og dine :)

Klem klem

hobbyvimsa sa...

God jul til deg og dine:)

Klem Linda:)

Interiør drops sa...

God jul, kjære deg!

Stor klem!
:)

Herman Grans ♥ sa...

God jul Madelèn :)
Hyggelig å "bli kjent" med deg iår, gleder meg til det som kjem :)
Klem fra Grete

Lene sa...

Pakker er moro! Hehe. Blir aldri for voksen for det, nei! :)

Kos deg i jula!

GOD JUL!
Klem Lene

Bekka sa...

Ønsker deg og dine en riktig god jul :) Klem

Har en drøm... sa...

En riktig GOD JUL til deg og ♥
Kos deg!

Klem Line

PS: Jeg gleder meg og til pakkene, hihi;)

Olea sa...

god jul til deg!
juleklem fra oss :)

Fra huset i svingen sa...

Er bare en liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år :-D

Juleklemmer Karianne

Jane sa...

Ønsker deg en riktig god jul :)

klem Jane

hjertero.com sa...

Jeg ønsker deg og dine en riktig fin og fredfull julehøytid! -Og så gleder jeg meg til å få fineste pakken i posten fra deg -nok en gang!

Juleklem fra Silje :)

Trollmora sa...

Jeg titter innom for å ønske deg en riktig god jul og et fremgangsrikt nytt år 2012!

ANETTESHUS.COM sa...

Fortsatt fine juledager til deg og dine!!

KLEM KLEM
ANETTE:)

Related Posts with Thumbnails