"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 6. desember 2011

Hjemmelaget julelenke

Litt av julepynten har kommet opp. Blant annet denne julelenken som jeg brukte noen timer på å sy sammen i fjor.


Har du også lyst til å lage noe lignende? Det er faktisk ikke så ille vanskelig. Ta en titt på dette innlegget og vurder selv.

Jeg heier på hjemmelaget julepynt...Blir liksom noe eget ved det.
Nå holder jeg på å teste ut en ny hobbyting. Går det bra så skal dere få se vettu ;).

Klem Madelén

12 koselige kommentarer:

Shabbylishious sa...

Ok så flott. Den var kanskje ikke vanskelig nei, men det er lett å se at det var mye arbeide.Og slikt fint arbeide. Nydelig!:)

Marits Hverdagsgleder sa...

Kjempefin julelenke, og ikke vanskeligere enn at de fleste klarer det med litt tålmodighet :)

Familien Furu sa...

Den var kjempe fin :) Ser ut som noe jeg kan klare også gitt :)

Ønsker deg en fortsatt god kveld
klem klem

Tommensgirl sa...

For en nydelig julelenke, du har laget.. Utrolig flink du er..
Håper du har en fin kveld:)
Klem

Bringen Blomster sa...

Så flink du er! -den var kjempefin!!
-synnøve-

Har en drøm... sa...

Den er så FIN;)
Kjempekoselig med hjemmelaget, helt enig ♥
Du koser deg mdu nå tipper jeg, nå som du jobber i en godisbutikk både på jobb og på si, hehe;)

Ha en fin kveld!

Klem Line

Lillelaila sa...

Koselig å se den flotte julepynten din fra i fjor igjen! Blir noe spesielt med hjemmelaget som man ikke får kjøpt noe sted ja :)
Gleder meg virkelig til å se prosjektet ditt, for den tanken har jeg også tenkt ;) Det blir sikkert kjempefint!
klem fra Laila

Marits Hverdagsgleder sa...

Veldig dekorativ hjemmelaget lenke :) Ikke vanskelig å lage heller, så det er noe de fleste av oss klarer å få til :)
Bra tips!

Velkommen til å titte inn på min blogg :)

Veronica sa...

Så fin!
Det var skikkelig kreativt. Syntes pepperkakefigurer er så utrolig dekorative, spesielt når ikke de er laget av pepperkakedeig ;)
Ønsker deg en fin kveld!
klem

stricksonne sa...

love all your pics!!!!! greetings, angie (germany)

SNIKKERBUO sa...

Så vakker denne julelenka var! Du er FLINK!! Kanskje eg prøver sjølv ein vakker dag ;)

Ha ein fin dag, Klem Helene

Trollmora sa...

ÅÅÅ disse var flotte altså!!!!

Kanskje jeg skal driste meg til å lage noe slikt ?

Jeg ble helst forelsket i den jeg!

Related Posts with Thumbnails