"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 18. desember 2011

Hurra!!

Jeg vant, jeg vant!!
Gårsdagens luke på NiB.


Gleder meg sååå til å dandere denne i biblioteksstolen min.

Klem Madelén

13 koselige kommentarer:

stricksonne sa...

hallo, madelen. ich wünsche ihnen einen schönen 4. advent, angie

Har en drøm... sa...

Heldige du!!
Knallfine de der altså;)

Ha en fin søndag ♥

Klem Line

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å heldig er du☺

Klem M♥

Fru R. sa...

Gratulerer så masse :-)
Ha en fin 4 advent.
Klem

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer sååå mye :) Jeg venter også gave etter å vunnet en luke hos NIB :) Gleder meg :)
Ha en fin 4.søndag i advent
klem Tove

polkadotpeticoat sa...

I could use an entire blanket out of that!
amazing how soft that looks!

tove sa...

Gratulerer, disse er sååå fine
Nyt kvelden
Klem Tove

Dragedama sa...

Hurra - gratulerer :-))

Interiør drops sa...

Heldig du har vært!
:)

De er så fine!

Daisys home sa...

Grattis...heldige du :)
Så skjønne disse.
Ha ei fortsatt kos førjulstid
Klem Sissel

Olea sa...

hei :)
Gratulerer så mye! det så skikelig mykt å godt ut!
juleklem til deg!

Grønsdal Gård sa...

Gratulerer så mye!

Mette`s interiør og kreativiteter. sa...

Gratulerer,så koselig at du vant. :))
Klem fra Mette.

Related Posts with Thumbnails