"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 5. desember 2011

It's beginning to look like christmas

Vil først og fremst takke for herlige kommentarer jeg fikk i går på julekjøkkenet mitt. Varmer alltid hjerte litt ekstra når man ser at folk liker det du viser frem.
Jeg tok ikke bare bilder av kjøkkenet i går. Stua skulle også få lov til å bli med, men jeg må advare kornings-faktoren er høy. Å ta bilder midt på svarte natta er aldri lett, men hvem har sagt at absolutt alle bilder må være skarpe og lyse...ikke jeg i allefall (selv om det er det jeg selvfølgelig foretrekker når jeg først får det til). 


Her står da kose Ikea stolen i "bibliotek"-hjørnet (som dere ikke kan se). Den har jeg hevet et rødt sengeteppe over og dandert med noen litt grelle gamle juleputer. I vinduet har jeg laget julepynt. I går faktisk! Isoporkuler kledd i stoff med hvit bånd og girlander-tråd (alt kjøpt på Panduro). Og juleklokka er kjøpt på salg på Lunehjem for 10kr stk. og dandert med det samme båndet og tråden. Ble ikke så flott som jeg hadde sett for meg, men bra nok til å henge opp.


Ellers så ser dere det som er igjen av koffert samlingen min etter sommerens garasjesalg. Kun det beste igjen! Og på toppen så troner julegaven fra Nissen i fjor**, "Artenes Opprinnelse" av Charles Darwin (praktutgave). Elsker å sitte å bla i den.

Sånn ellers i livet så går alt topp! Jobben går så det suser og jeg har det kjempe morro. Butikken er fullstappet med kreativesjeler som ønsker min hjelp. Kan det være bedre? Eh... nei.
Har derimot et lite hat-forhold til mine nye Ecco sko (til 900kr) som er de værste skoene føttene mine har gått med. Noe som er rart siden jeg alltid har vært fornøyd med Ecco før. Gikk til butikken for å klage (noe damen jeg kjøpte dem av hadde sagt jeg måtte gjøre), men fikk høre at det var ingen ting de kunne gjøre da det var noe galt med mine føtter og ikke deres sko!? Og jeg var plutselig blitt plattfot. "Jasså" svarte jeg da. Det er jeg så absolutt ikke, tenkte jeg i mitt stille sinn. Fy for en kjip affære... siste gang jeg kjøper dyrt fremfor billig i allefall. Mye bedre hjelp og få på billigbutikkene.....men bortsett fra det så er alt super flott. 

Hvordan går det med deg?

Klem Madelén

**Gave fra Nissen betyr gave som mor i huset har kjøpt til seg selv og pakket inn, siden det er så få pakker under treet til henne.

11 koselige kommentarer:

Fabelaktig sa...

Det der er det verste jeg har hørt! Alle klager skal tas til etterretning. Jeg har alltid vært fornøyd med Ecco, og alltid fått hjelp, så jeg kjenner jeg blir sint på dine vegne.

Nydelige bilder som alltid!

Fabelaktig start på uken, søte!
Klem

Rudi sa...

Gå å klag igjen, det er mitt råd i alle fall...

Og takk for tipset, blir nok noen gaver fra nissen til meg i år også, hehe ;)

salige lavendel sa...

Haha, ja dette var bra for hjernen min =) Jeg skal se om jeg klarer å få bildene større neste gang, det var et nyttig innspill!! Bra at det virket ellers iallefall, da betyr det at jeg gjorde noe riktig. Nydelig koffertsamling du har. Og irriterende med de skoene. Trodde Ecco var supergode på foten...Kanskje du kan skrive en mail direkte til Ecco og klage litt der??

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Hei!! Så koselig det var hos deg da! Syns pynten i vinduet var flott jeg! :)

Så kjedelig det var med ecco skoene, ta deg en runde til i butikken du! :)

Ha en fin kveld!
Klem

salige lavendel sa...

Jeg klarte å få bildene litt større, men vet ikke om det hjalp så mye. Får dem ikke større enn de er nå i allefall.

HANNES DAGBOK sa...

Enig med Rudi, klag en gang til!!

Du er RÅ på den julepyntinga og jeg har NIB- bildet ditt fra i fjor på netthinna enda:)
Gleder meg til mere fra deg fremover;-superfine bilder!

Stooor klem fra en feberhet haldenser!

Jeanette sa...

så fint du har pynta til jul-)ser suupert ut! og fy f....for en kundebehandlig du har fått,tipper ikke ecco eller er spes.fornøyd med den-(

Tante Titti sa...

Så koselig da!! Ikke alltid like lett å få fine klare bilder på nattestid nei, men her ble det bare stemningsfullt.
Jeg liker veldig dette med gaver fra Nissen - Tror jeg må adoptere den. Tusen takk for tipset ;o)
Klæm Titti!

trine sa...

Julepynten du laget er da kjempekoselig og pen nok,spør du meg!

Og bildene er stemning så god som noens.

Du er visst lik de fleste andre kvinner som er utrolig kritiske til seg selv hehe... Ikke gidd det.

Gjør som flere her sier-klag igjen til Ecco sentralt og nevn butikken skoene ble handlet i da gjør du deg og alle andre som handler der en STOR tjeneste.

Ha en superfin uke.

Lene sa...

Alle bilder må ikke være sylskarpe. Syns det kan bli like fint med litt kornete og jeg :)

Takk for tips til julekuler. Tror jeg må på panduro en dag jeg. Hehe ;)

Hjelpes.. 900,- for sko og de er ubrukelige? Burde i det minste fått tilgodelapp da. Vrange folk. Nei, hold deg til billigere sko. Det gjør jeg. :)

Ha en finfin tirsdag!
Klem Lene

Mette`s interiør og kreativiteter. sa...

Kjempekoselig julehjem.
Klem fa Mette.

Related Posts with Thumbnails