"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 27. desember 2011

Jeg feirer!

I går kom endelig dagen hvor jeg rundet 100.000 unike treff.. Tjohei! Tenke seg til at det skulle skje meg så fort ;).
Feiret det med å knaske på litt julegodter som vi fikk til jul.

Papirblomsten er brettet etter en oppskrift jeg fant på MollieMakes.com og limt med limpistol.

Sjokoladenøtter, brente mandler, klementiner og 4 sorter julekaker.
Nam nam! En må virkelig passe seg i disse kosetidene... plutselig så ruller man avgårde.

Klem Madelén

Etterlysning: Fru Fransen - Du vant give away hos meg. Ta gjerne kontakt på mail.

5 koselige kommentarer:

Siv`s verden sa...

Gratulerer med så mange besøkende!:) Ja mye godt i julen,men det er lov å kose seg litt da;)

Pia Maria sa...

Gratulerer så mye =) Du har lov å knaske litt i dag da =) så utrolig søte blomster forrestn!! Har du laget disse selv? Klem Pia

Tommensgirl sa...

Gratulerer med så mange besøkende:) Lov å kose seg litt da;)
Ha en fin kveld..
Klem

Fabelaktig sa...

Hipp Hurra! Sååå herlig! Gratulerer så masse, skjønne deg :)

Fine juledager ønskes deg!
klemklem

Har en drøm... sa...

Gratulerer så masse;)
Så gøy!
Og veldig fortjent ♥

Klem Line

Related Posts with Thumbnails