"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 26. desember 2011

Jul på Bettum.

Late romjulsdager er virkelig tingen! Da blir det pysjføre for alle penga, sier nå jeg. Og i går natt gikk strømmen i mer enn 5 timer (kan ha vært lenger men det vet jeg ikke fordi jeg sovnet).. så da ble det levende lys og brettspill. Morro!


I dag er heldigvis strømmen tilbake igjen og vi håper frysevarene klarte seg bra. Uansett skal vi prøve å komme til bunns i fryseskuffene i løpet av romjulen.


Juletreet kom opp på lille julaften (alt for sent) og ble pyntet med sølv girlandere, røde kuler og litt annet nips og tips. Veldig fornøyd med plastikktreet vi fant på Hageland Gjennestad for 990,-. Så nå har vi en ting mindre å tenke på til neste jul.

(Pippin synes det er kjempe kjedelig at mamma har fått et stort og skummelt kamerastativ som hun drasser med seg rundt i huset. Så han gjemmer seg i høyden).

Fikk også saueskinnet som jeg vant på Nib på lille julaften. Det ble midlertidig dandert på spisestuebordet. Sååå fornøyd!! Alltid morro med overraskelses gaver. Noen julenisser har også blitt dandert litt rundt i bokhylla... og det på tross at jeg egentlig ikke er noe fan av nisser. Men jeg har alltid lært at man tar det man har og gjør det beste ut av det.

Ønsker alle som er innom en fantastisk romjul. Selv skal jeg tilbake på jobb i morra og jobbe hele romjula. Kjenner at jeg gjerne kunne hatt noen flere fridager gitt ;).

Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

Siren sa...

Oi så heldig, tenk at du har vunnet saueskinn! Det så veldig fint ut! :)
Ja jeg er så glad for stativet, har ikke fått prøvd det ut enda...men tenk så flott at man nå kan sette på så lang blendertid som man vil! Og det betyr lysere bilder, herlig! :)
Jeg ønsker deg flotte romjulsdager!
Siren :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Heldig som har fått stativ☺
Og skinn er såååå fint!☺

Nyt romjula☺

Klem M♥

Interiør drops sa...

Så kjekt med stativ.. Skulle så gjerne hatt
et slikt selv ;)

Nydelig pyntet juletre og så
fint lammeskinn.. De er fine!

Mange klemmer til deg, snupp!
:)

Fabelaktig sa...

Hei søteste!
For ett utrolig koselig julehjem Bettum Villa er :) Vakkert!

Nydelige bilder også! Du er så flink *smiler*

Jeg skal tilbake på jobb i morgen jeg også ;) Men det blir nok bare kos skal du se.

Ønsker deg en fortsatt fin romjulstid, kos deg og nyt den med dine.

Stor klem
Maia

Marits Hverdagsgleder sa...

Gratulerer med nytt fake-tre :) Jeg har ikke angret en eneste dag på mitt :)

Nydelig med saueskinn på spisebordet!

Ellen sa...

Nydelige bilder fra en vakker stue! Kjekt å se:) Elsker stuebordet ditt! Og di gamle koffertene:) Ønsker deg en fin onsdag. Klem Ellen.

Michelle sa...

Frysevarene greide seg nok fint! Så lenge fryseren forblir lukket, holder kulden seg lik i ca. tjue timer :)

Related Posts with Thumbnails