"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 10. desember 2011

Julegris junior

Tror du sannelig ikke at jeg har skaffet meg enda fler halmgriser. 
Jo da! 
Denne  gangen i størrelsen mini.


De kom i en pakke på 6 og bodde på Bohus, men der fikk de ikke bo lenger. Mammsen min spanderte til og med. Tusen takk!

Klem Madelén

PS:Nå skal jeg på 30 års lag til svigerinna mi. Blir sikkert morro.. Jeg har laget en artig gave som jeg gleder meg til å gi. Dere skal få se bilde av den en av dagene ;).

10 koselige kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Du elsker julegriser, det er sikkert, men så er de jammen søte også :)
Kos deg i 30 års lag

trine sa...

De ble jo knall søte når de ble hengt opp i en kvist. Regner med at du bruker trollhassel til det du kan.

Ha en flott 30 års fest.
Klem.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Søøøøøt♥
Kos deg i bursdag☺

Klem M♥

Har en drøm... sa...

Så søt den lille grisen var;)
Snille mamma'n din da ♥
Ha det GØY på 30-årslag;)

Klem Line

MindeCaroline sa...

Så fin blog du har!
God jul til deg og dine
Klem

Petrine sa...

Så små har jeg aldri sett de grisene før, men den var jo skikkelig søt :)

Bringen Blomster sa...

Så søøt! :)
HA en flott lørdag!
-synnøve-

Gyngestol og kaffigrut sa...

Ååå så søøt!
Kos deg masse i bursdag, gleder meg til bilde av gaven!

Kaoskontroll sa...

Tusen takk for det! Et trent øye kan nok finne noen feil. Og et utrent øye kan finne dem om jeg påpeker dem. ;) Men da jeg påpekte den største feilen til min mor, ETTER at hun hadde stirret lenge på tapeten uten å finne feil, lovet jeg meg selv å aldri påpeke den til flere. For da så hun det. Men uten at jeg røpet det ville også hun trodd jeg hadde klart arbeidet feilfritt... så da kan ikke feilen være så betydelig! Hehe

Men stor fremgang siden sist! Tror likevel jeg vokter meg fra å si at tapetsering er enkelt. Jeg er glad de fleste andre veggene skal males. Det kan jeg! ;)

Søte grisen, og snille mamma!


Håper du har en flott helg! Klem

Fabelaktig sa...

Åh såå søt!

Ønsker deg en finfin 3. søndag i advent, her har jeg funnet fram julepynten, så får vi se hva slags sprell jeg finner på {fnis}.

Koose deg i dag.
klemklem

Related Posts with Thumbnails