"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 12. desember 2011

Julegrytekluter

Kjøpt på Skeidar. 
Flotte til jul på den ene siden og anonyme beige på den andre siden for resten av året. Passer perfekt inn på kjøkkenet mitt.


Tidlig på'n i dag.. jobben venter og jeg gleder meg til en travel dag. Hva driver dere med da?

Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

design elements sa...

looks lovely! Happy new week

Tommensgirl sa...

Kjempe fine:) Håper du har en fin start på den nye uken:)
Klem

Marits Hverdagsgleder sa...

Fine grytekluter ja :) Jeg bruker nok mine ensfargete røde som jeg har hatt i mange,mange år...
Hva driver jeg med? Jo, sitter i morgenkåpa med pc, God Morgen Norge på tv og en kopp te.....
Venter barnebarn i dag, så vi skal lage julegodter m.m.
Ha en fin ny uke :)

Har en drøm... sa...

Så fine de var!
Ha en fin og travel dag ♥
Her er det hjemme og bake lussekatter i dag;)

Klem Line

Jeanette sa...

har kjøpt samme i julestrømpe og løper....kjempe koselig serie:-)

salige lavendel sa...

De var kjempefine, bare synd det står god jul på dem! Jeg har hatt datakræsj (kjipt!!!) så jeg har blandt annet hatt besøk av en datadoktor som var villign til å hjelpe meg som en hastesak. Ikke så ett å holde hjulene igang i butikken uten data. Så i kveld er jeg så fornøyd som en lerke for at jeg er på nett igjen og det har jeg allerede feiret med rødvin til maten =)

Igi sa...

Så fine grytekluter.

I kveld er den første kvelden på en god stund jeg ikke har noen planer, skal nyte den med å ikke gjøre noe spesielt :-)
Klem

Related Posts with Thumbnails