"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 13. desember 2011

Julestemning

Er mye på nett for å leite etter inspirasjon og stemning.
Her om dagen, på pinterest.com, fant jeg disse herlige julebildene.


Kjenner julestemningen bare oser fra dette bildet. I morra skal jeg kjøpe inn julepapir og begynne å pakke inn mine første julegaver.


Den såkalte vanskligste gaven, til gubben, var vist ikke så vanskelig like vel. Ble ferdig med den i dag. Hurra! 
Nå gjenstår kun en drøss gaver til tanteungene og alle kommer nok til å komme fra Panduro Hobby. Kreative gaver er jo det beste jeg vet... (også harde gaver selvfølgelig).


Så nå har innspurten til jul startet (for min del), så jeg håper jeg kommer i mål med alle sysslene mine. Og selvfølgelig at jeg får kost meg skikkelig og kjent på julestemningen.

Ønsker alle som titter innom en flott dag.

Klem Madelén

3 koselige kommentarer:

Olea sa...

hei :)
for noen koselige bilder! skikelig julestemning!
jeg har julepapir,bare kom opp å hent ;)hihi, nesten ferdig jeg skjønner du ;)
klem :)

Familien Furu sa...

Veldig koselige bilder, forstår godt hva du mener med julestemning
her ja :)

Lykke til fram mot målstreken :)

Ønsker deg en fortsatt god kveld
klem klem

Jane sa...

Kjempe koselige bilder. :) Sliter litt med julestemningen om dagen, så gjør alt jeg kan for at den skal komme snikende. :)

Ønsker deg en fin dag
klem Jane

Related Posts with Thumbnails