"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 30. desember 2011

Klar for 2012.



Med disse bildene sier jeg tusen takk til 2011 og ønsker 2012 hjertelig velkommen.
Håper det nye bloggåret vil bringe med seg lykke, nye utfordringer og enda flere blogg bekjentskaper. 
Gleder meg også til bloggtreff i februar.
Klem Madelén

17 koselige kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Kul klokke :)
Ønsker deg et riktig godt nytt år. Jeg vil nok titte innom deg ofte i 2012 også :)

Pia Maria sa...

Yusen takk et fint blog år=) Og ønsker deg alt godt i det nye året =)
klem

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Kjempemorsomt å vinne på din giveaway...tusen takk for den flotte premien fra Salige Lavendel:))

Ønsker deg et riktig fint og godt nytt år, så blogges vi videre i 2012:)

Nyttårsklem fra meg:)

Anonym sa...

kjempe fin klokke,gleder meg til å følge deg i året som kommer også:-)GODT NYTTÅR!

Fabelaktig sa...

Hei søte Madelén!

Jeg vil takke for ett herlig bloggvennskap i året som har gått!

Ønsker deg og dine en fabelaktig start på året.

Vi blogges.
klemklem

Jeanette sa...

TUSEN TAKK FOR HJELPEN I ÅRET SOM GIKK OG GLEDER MEG TIL Å FØLGE DEG I 2012:-)GODT NYTTÅR TIL DEG!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Ønsker deg et godt nytt år....
Sees igjen i 2012
klem

Nostalgi i nr. 9 sa...

Så fine bilder du viser. Jeg får sånn god følelse av gamle flotte ting, elsker den stilen :-)
Ønsker deg et Godt Nytt bloggår
Anita :-)

hobbyvimsa sa...

Godt nytt år til dere alle:)

Klem Linda:)

Lillelaila sa...

Ønsker deg alt godt i det nye året Madelèn!! Gleder meg til å følge deg videre i 2012!
klem Laila

Fossestua sa...

Hei Madelèn :)
Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år, og takker for all inspirasjon og koselige kommentarer du har gitt meg i løpet av 2011 :)
Klem fra Lise

Divamamma sa...

Fin klokke og så fin blogg. Her legger jeg meg til som følger :-) Ha et godt nytt år :-)

Tommensgirl sa...

Godt nyttår til deg og dine, måtte 2012 bringe lykke,latter og glede:)
Klem

ANETTESHUS.COM sa...

Nyyydelig! Et riktig godt nytt 2012 til deg og dine! Vi blogges;)

STOR KLEM
Anette

Vintage House sa...

härlig bild...
Kul att du tittade in hos mig och önskar dig en god start på det nya året....
kram
sandra

Daisys home sa...

Vil ønske deg et Godt Nyttår og takke for et godt bloggvennskap i året som har gått...takk for alle koslige kommentarer:)
Nyttårsklem Sissel

Tove `blogg verden sa...

Godt nyttår :) Gleder meg å følge deg videre i dette nye året :)
Klem Tove

Related Posts with Thumbnails