"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 29. desember 2011

Kontor ønskeliste



Noen av tingene skal jeg handle inn på nyåret og andre ting kommer til å forbli ønsker. Familien Bettum vasser jo ikke akkurat i penger så da får må man tenke seg godt om før man kjøper noe.

Nyttår er snart over oss og jeg må si at jeg gleder meg skikkelig til å komme tilbake til normale tilstander. Jeg har fremdeles vegger igjen å male i stua og jeg gleder meg til å få fullført halvferdige ting.

Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

Lene sa...

Godt man har råd til å ønske seg ting ihvertfall. Hehe. Ønsker meg masse jeg. Dyre ting. Men det forblir med å ønske. *ler* Har uferdige ting i hus her og. Prøve å bli ferdig over nyttår. Les: Prøve ;)

Ha en fortsatt fin romjul.

Klem Lene

Marits Hverdagsgleder sa...

Gleden blir desto større når man etterhvert får på plass de tingene man ønsker seg :) De som bare kan gå å kjøpe akkurat hva de vil, de kan umulig glede seg stort over alle tingene.... trur jeg.... eller.... jeg aner ikke, for jeg er ikke rik.... ikke på penger, men på hverdagsgleder :)

Fabelaktig sa...

Noen ganger er dte godt at det er gratis å ønske seg ting :)

Nydelige ting du ønsker deg!

Takk for 2011, det har vært herlig å lære deg å kjenne. Vi blogges neste år :)

klemklem

Elin / Draumesidene sa...

du skulle sett mine ynskjelister :)kunne tenkt meg alt du viser her!
tusen takk for så fine ord hos meg!

klem e

Pia Maria sa...

Ønsker og drømmer koster ingen ting, men bir fort dyrt når de skal raliseres =)
Vi driver også å planlegger kontor og hobby rom =) Får se hvor lang tid det tar før det blir satt i gang =)

Har forresten skrevet en tassimo anbefaling til deg på bloggen.

Ha en fin kveld nå blir det snart soveroms innlegg herfra=)

Klem

Related Posts with Thumbnails