"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 25. desember 2011

Noen av julegavene.

Meg og min kjære hadde virkelig besøk av nissen i går. For lignende fangst har jeg aldri opplevd. Er kjempe fornøyd med årets gaver. Tusen takk alle sammen!!


1. En hel drøss med bøker til meg og min kjære  
2. Bokhvetepute 
3. Dørmatte
 4. Elektrisk kaffekvern (fra meg til kjæresten).
5. Belgisk trøffel.. ELSKER!
6. Rød vannkoker  
7. Ullsokker   
8. 17 mm olympus objektiv (fra kjæresten til meg).  
9. Salsa  
10. Captain America på Blu-ray  
11. Jægermeister   
12. Humoristisk skilt  
13. Julegodter, brente mandler og julekaker.
+ Kenwood blender (ønsket meg lenge)
+ bordgrill (som vi bytter grunnet plassmangel på kjøkkenet) 
+ sist men ikke minst så fikk jeg også et stativ til kameraet mitt av min kjære.. HURRA!! Snakk om kjekke gaver!

Blir morro å se hva dere fikk til jul.

Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

Jatte sa...

Så masse flotte gaver :D

Kos dere videre i julen,
Klem Jatte :)

Interiør drops sa...

SÅ masse fint dere har fått! :)

Ble ikke så mye gaver på oss
her er det ungene som står i
fokus! :)

Men, noen etterlengtede Mano kopper
og bolle fikk jeg + gavekort så jeg
kan handle litt klær :)

Mange klemmer til deg, snupp!

Kos deg videre i jula!
:)

Kaoskontroll sa...

Flotte gaver!

Fikk mye fint jeg også, men mest bekledning. Skal ikke fryse på ørene i den nærmeste tiden. Ja, ikke ellers heller. :) Å kjøpe ting til huset mitt er det ingen som våger, med mindre jeg har uttrykket helt konkrete ønsker (De er "godt oppdratt" hehe), og det hadde jeg ikke i år. Bøker hadde jeg glemt å ønske meg, men min søster fikk mange. Digg, for de leser nok jeg først. :)
Ja, en av dem har jeg allerede med meg, og så skulle jeg være så klok at jeg skrev min søsters navn i den, så det ikke går i glemmeboken hvem som egentlig eier den. Smart tent, men i vanvare skrev jeg "Tilhører Ann- Elin". Ups, det er meg det. Så jeg endret det fort til "Tilhører Ann- Elins søster". HE HE HE :)

Ønsker deg herlige juledager videre!
Klem

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Her var det jammen meg mye fint!! Ingen tvil om at dere er glad i bøker, og at deres kjære kjenner dere godt;)

Ønsker deg og dine fortsatt fine juledager♥
JULEKLEM

Fabelaktig sa...

Så mange herlige gaver! Heldig du er!

Ønsker deg en fortsatt vakker jul! Koose deg og nyte den ♥
Juleklem

Trine sa...

Så flotte gava :) Herlig me jula..
Her fikk vi:
dobbel gryteklut og kjøkkenkniver
Elektrisk stekepanne (til campingvogna)
Narvik boblejakke og PS3 stikke (min kjære fikk av meg og gutta)
Sko og bluetooth (æ fikk av min kjære og guttan)
Statue fra black design
Badehandduker og Leeds juletrekule
vingummi /godteri
konfekt
toalettmapper
penga
..... ja... det va det æ huska akkurat nu :)
Å vi e storfornøyd ;)

Nu ska vi hoppe i finstasen å gjøre oss klar til ribbemiddag hos mams og paps!
Glær mæ! :)

Ha ei fortsatt flott jul!
klæm Trine

Tommensgirl sa...

Så mye fint dere har fått:)
Håper dere koser dere masse i romjulen<3
Klem

Related Posts with Thumbnails