"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 16. desember 2011

Panduro shopping og hjemmelaget gave.

Hei igjen mine kjære søte og snille lesere. Vil bare igjen få takke for alle fine ord dere legger igjen. Og jeg synes det er veldig artig å se at det stadig kommer nye følgere til. Velkommen skal dere være!

Sånn ellers går det hardt for seg for lommeboken min nå som jeg jobber på Panduro Hobby. Jeg får jo (selvfølgelig) lyst på alt som kommer. Og kreativiteten lar seg ikke stoppe når man blir inspirert av alle de kreative kundene som kommer innom.
Så her er litt av det jeg har handlet. Tok bilde for et par dager siden... så en kan trygt si at enda litt til har sneket seg med hjem i handlekurven.


Jeg har handlet: Tilda bokser (på salg 39kr), smykkestativ, ørepyntstativ, Fimo leire i hvit og brun, akryl rulle, nye (gode) sakser, posca pen, papirkutter, dekorark, paljetter, limpistol, lim og en drøss med gaveinnpaknings stæsj.


Julegavene ble også i boks i dag etter jobb, så nå kan skuldrene senkes litte granne igjen... deilig med alt som er gjort.

Og i helga som var så fortalte jeg dere at jeg skulle i 30-års lag til min kjære svigerinne og da var det på sin plass å lage en gave.
Jeg fant ut at jeg skulle kle en pappeske med gavepapir og stikke 30 kjærligheter oppi og skrive et skilt hvor det står "30 sucks" (dobbel betydning liksom :P hehe). Hun digget i allefall gaven.
Ideen til dette fant jeg på nett for en lang stund siden.


Jeg har også lagt (nesten) siste hånden på "pepperkakehus-av-fimo-leire" prosjektet mitt i kveld. Alt jeg trenger er litt glitterlim for siste finish så det skal jeg avgårde og kjøpe i morra.
Gleder meg til å vise det frem.
Ønsker alle som er innom en helt fantastisk helg!
Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

Fru.Underberget sa...

Nydelige bokser!

Lillelaila sa...

Å kjære deg så mye lekkert! Tror kanskje jeg hadde måtte betale for å jobbe der selv jeg... Gleder meg virkelig til å ta en tur dit, men tror jeg venter til det blir roligere tider i 2012 :)
Og så gleder jeg meg veldig til å se prosjektet ditt ferdig! Har lekt meg litt med fimo selv nå, og fikk så mange ideer til ting å lage. Gleder meg til et nytt kreativt år i 2012!
Ha en fin helg Madelèn!
klem fra Laila

Marits Hverdagsgleder sa...

Nydelig bokser, og super gave!
Det er "farlig dyrt" å jobbe på slike steder!

Fru Andersen sa...

Så fine bokser, jeg må sjekke om de er på salg her også;-) Ikke bare enkelt å jobbe i butikk nei, mange fristelser!

Ønsker deg en fin helg!

PS: FANTASTISK 30års-gave;-)

Tommensgirl sa...

Så mye fint du har kjøpt:) Og å utrolig stilig gave du har laget:)
Håper du har en fin lørdag..
Klem

Gunn-Hege sa...

Skikkelig tøff gave!!!! Det er farlig å jobbe på slike fine steder, fort gjort å bli blakk gitt....
Var innom en hobbybutikk som snarest i dag og gikk ut igjen 600 kroner fattigere (hyssssj da!!!)
Hvilken panduro jobber du på? Bare vet at det har åpnet en ny på Maxi på Hamar, men du bor kanskje ikke på den kanten av landet?
Klem

Related Posts with Thumbnails