"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 15. desember 2011

Papir julekuler

I dag skal jeg prøve meg på å lage disse. 

(Bilde fra Martha Stuart og Mollie Makes)

Er så morro med papirbretting... fortsettelse følger.

Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

trine sa...

Hva du tør å satse på! Får det vel garantert til også det jeg aner hehe...

Spent på resultatet altså:D

Ha en flotters dag i julestria.

Tommensgirl sa...

Spennende:) Håper vi får se:)
Håper du har en fin torsdag:)
Klem

polkadotpeticoat sa...

Those are so cute...that Martha does it again!

Har en drøm... sa...

Spennende, tipper du får det til ja..
Gleder meg til og se;)

Klem Line

Marits Hverdagsgleder sa...

Gleder meg til å se :) Jeg er litt for utålmodig til sånt, tror jeg...

Randi sa...

Så stilige!! Gleder meg til å se:)
Klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

spennende.... gleder meg til å se resultatet

Fru.Underberget sa...

Ååååå, SÅ nydelig den siste papir-pynten var!! ME LIKE - ME WANT!!

Related Posts with Thumbnails