"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 8. desember 2011

Røde detaljer

Her får dere en liten titt på kjøkkenet igjen. Dette er vel det rommet i huset som jeg føler er mest gjennomført og nå som det er juletider så ser det ekstra varmt og koselig ut med alle de røde detaljene.


Løperen er ny og er fra Skeidar (49kr tror jeg), røde jumbokopper kjøpt på loppa for noen år tilbake og diverse annet fra Ikea. Billig er flott for oss litt fattige. Dere kan sikkert også se hvilken te det går mest av her i huset. Blir ikke så mye trend-te her gitt, det finnes tross alt bedre ting å bruke mat-budsjettet på nå i julestria.


Det herlige brune skapet kjøpte jeg meg for en tid tilbake når jeg vant en give away-gavekort her i blogglandia. Snakk om heldig meg!! Elsker det skapet og jeg hadde aldri unnet meg et sååå dyrt skap hvis jeg ikke hadde blitt "sponset" litt.
De røde og blå skålene kommer fra Falby som jeg selger inne på pastelleriet.no.

Og igjen vil jeg gjerne minne alle dere som er innom, som ikke har meldt dere på mitt gavedryss, om å legge inn en liten kommentar i de forskjellige innleggene. Er mange flotte premier!

Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Sååå koselig du har det på kjøkkenet ditt :)
Jeg er HELT tilhenger av ting som ikke behøver å koste så fryktelig mye bestandig. Er så mye fint og rimelig der ute, om man bare ser mulighetene til å bruke tingene i rette omgivelser :)
Skal titte innom dine gavedryss, og jeg har også en liten give away, om du lyster :)
Velkommen inn!

Ellen sa...

Så vakker, lun og god julestemning du har på kjøkkenet ditt. Veldig vakkert alt sammen. Liker kjempegodt stilen din:) Jeg har også ett slikt flueskap, det ble kjøpt med 70% avslag. Hadde aldri kjøpt det for full pris. Kjempefint med koppene og løperen. Klem Ellen.

Fossestua sa...

KJempekoselig hos deg :)Varm og lun stemning i bildene dine, og det flueskapet var kjempefint :)
Gratulere så mye med den nystartede nettbutikken din! Skal inn å ta en titt der nå :)
Klem fra Lise

MissMette sa...

Hei Madelén :)
Koselig og fin julestemning her hos deg ღ elsker også girlanderen din nedover trappen og ikke minst pepperkakerlenken du har laget, bare sååååå fin ღ Mange flotte innlegg her til stor inspirasjon :) Her hos meg går det litt trått ennå, men tar en dag av gangen, så blir det vel jul til slutt ;)) Ønsker deg en fin torsdag og snart helg ღ Klem fra Mette

salige lavendel sa...

Så koselig du har det. Synd at "trend-teen" er så dyr for den er så altfor altfor god! Men Morning detox fra Twinings er god den også.

polkadotpeticoat sa...

What a sweet little display and you bowls in the little cabinet!

Nimine-bloggen sa...

Takk for hyggelig kommentar, blir så glad hver gang jeg har fått en:) Flott å lese og se bilder fra flere som bruker rimelig ting, har ikke råd til å kjøpe dyre ting i hytt og vær når man driver med oppussing, det er dyrt nok:)

Mvh Tonje:)

Interiør drops sa...

Nydelig det skapet altså
og særlig de skålene inni ;)

Stor klem til deg, snupp!

:)

Related Posts with Thumbnails