"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 19. desember 2011

Tenker kontor..

Meg og gubben har begynt å tenke på kontoret igjen da... du vet.. det rommet som bare har stått brakk den siste måneden
(Jul er egentlig det siste som er i fokus her hjemme nå)
Vi vet ikke akkurat hvordan kontoret skal bli tilslutt, men en ting vi er enig om er at hovedfargene kommer til å gå i gråblå, hvitt og svart. Et macho rom rett og slett ;P. 

( Bilder fra: Pinterest.com, drawingroom.blogspot.com, inspireinspire.typad.com)
Og så var det jo det derre med hans og hennes side. Hvor hans side er fullt av Donald, tegneserier fra det store utland, sverd, dragelampe og troll. Og min side blir stappet av alt mulig rart som jeg ikke vil ha nede. Min lille samling av cola flasker, min kjærlighet til retro reklame etc etc. Tror dette kommer til å bli et snodig rom.

(Bilder fra: bettythecrow.blogspot.com og Weheartit.com)
Og langt fra trendy.

(Bilder fra Pinterest.com og Weheartit.com)
Så på nyåret blir det Ikea på meg. Gleder meg allerede!

Klem Madelén

PS: Jeg trekker vinnere på gavedrysset mitt i morgen kveld. Så dere som ikke er med må skynde dere!! ;)

8 koselige kommentarer:

Interiør drops sa...

Masse fine inspirasjonsbilder å
hente her ja!
Likte godt det øverst til venstre.
Nydelig! Men, jeg ville nok hatt en
fargeklatt der så hadde det blitt
optimalt ;) Ikea er nok supert på nyåret.
Det var folksomt i går... Godt jeg visste
hva jeg skulle ha med meg hjem i går..
:)

Gleder meg til gavedryss trekningen
din!! :)

Stor klem!
:)

Tommensgirl sa...

Mye bra inspirsjon her;) Håper vi får se kontoret når det er ferdig, både din og hans side, spennende:)
Håper du har en fin fin førjulstid..
Klem

Marits Hverdagsgleder sa...

Et kontor er så mangt :)
vi har hvert vårt her i huset, like greit, så kan han styre rotet sitt, og jeg rotet mitt.... Ingen av kontorene er spesielt trendy, men de er da funksjonelle, og det er kanskje det viktigste....
Ikea er supert for kontorinnredning, de har mye "kjekt-å-ha-oppbevaring"....

Dragedama sa...

Gleder meg til å følge forandringen - og hente inspirasjon til mitt eget :-)

hobbyvimsa sa...

Flotte og inspirerende bilder.
Greit med litt idemyldring, blir nok et flott kontor:)

Ønsker dere fine førjuls dager:)

Klem Linda:)

HANNES DAGBOK sa...

Hihi...gleder meg en hel haug til å se! Ikke alltid det enkleste med en mann som har meninger;)

Blir nok bra med litt "Madelén-magic" ;)
Masse gode ønsker for 2012...håper vi kanskje kan treffes?

Stooor klem!

HANNES DAGBOK sa...

Skulle du forresten på bloggetreff i januar?

Huldra sa...

Hehe.. Kommer nok til å bli et morsomt rom med sjel fra dere begge. Gleder meg til å se utviklingen (for du må jo glimte litt), og det ferdige resultatet etterhvert. Ser jo i et innlegg langt over her at dere allerede har shoppet litt. Dette blir spennende, og jeg tror definitivt dere løser det glatt. Du har jo blikket til å fikse det meste. :)

Lykke til! :)

Related Posts with Thumbnails