"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 4. desember 2011

Utfordring: Jul i mitt hus

Nå har det vært fryktelig mye gavedryss innlegg her på bloggen. Morro det altså, men det er også deilig og endelig kunne skrive om noe annet. Tenkte jeg skulle hive meg på NiB sin juleutfordring, i år som i fjor. Denne gangen får dere se mitt julepyntede kjøkken.


Helårs (jule)gardinene mine er jeg veldig glad i og de går jo perfekt til alt annet julestæsj som jeg har fra før av. Her går det i tradisjonell, naturlig jul med masse rødt.


Dere kan se det hjemmelagde hjerte fra i fjor jul, smijerns"bolle" fra loppa, herlige gløggkopper fra Europris (19,-) og andre kjøkkenting. Kjenner julestemningen kryper på meg nå ;).
Gleder meg til å se mange herlige julehjem hos Nib (norske interiørbloggere). Ta en titt du også! 
Klem Madelén

PS: Husk å bli med på gavedrysset som varer til 20 des. Vinnersjangsene er fremdeles store.

11 koselige kommentarer:

Har en drøm... sa...

Herlig bidrag ♥
Er så koselig med julerødt på kjøkkenet;)

Ha en fin kveld!

Klem Line

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så koselig pyntet julekjøkken...og kjempesøtt hjemmelaget hjerte:)

Ha en fin adventskveld:)
Klem Marianne

Marits Hverdagsgleder sa...

Det var en kjempekoselig julekjøkken :) Enig med deg at det er greit med julegardiner som er "helårs" også :) Du har ruter, jeg har striper :)
Stikk gjerne innom min blogg også :)

Klem Marit :)

Ruter & Hjerter sa...

Gjennomført og koselig:))

Tommensgirl sa...

Åå..så herlig julepyntet kjøkken:) Lykke til i utfordringen:)
Og ha en fortsatt fin kveld..
Klem

Familien Furu sa...

Kjempe flott bidrag :)

God natt og sov godt
klem klem

Nimine-bloggen sa...

Fint med rød jul, blir samme hos meg :) Tror jammen jeg må ta med en tur på Europris på jakt etter kopper i morgen kveld jeg :)

Fabelaktig sa...

Du har det så koselig! Elsker det julerøde kjøkkenet :)

Fabelaktig start på uken!
Klem

Manne's hverdag sa...

NYDELIG JULEPYNTA KJØKKEN MED HERLIGE DETALJER!!!

Klem

Lottemora sa...

Så koselig! Innbød virkelig til å sette seg med med en kopp gløgg

Ønsker deg en fin kveld

Klem
Lotte

Gyngestol og kaffigrut sa...

Så lunt og godt og koselig, akkurat slik jula skal være. Herlige detaljer.
Lykke til i utfordringen!

Related Posts with Thumbnails