"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 21. desember 2011

Vant du hos meg tru?

(Link til Hobbyvimsa)

(Link til Pantonejane)

(Link til Interiør drops)

(Link til Hjertero.com)

(Link til Mrs. Monday)

(Link til Fru Fransen)

(Link til Trines Gleder)

Jeg vil først og fremst gratulere alle vinnerne. Hvis dere kan sende adresse info til madelen@smidsrod.no i løpet av de nærmeste dagene så skal jeg sende premiene så fort det lar seg gjøre i disse julestri dager.

Jeg vil også takke alle dere andre som var med å la igjen så mange flotte kommentarer. Tuuusen takk, dere gjør bloggingen til noe eget!
Og siden dette var en feiring som skulle markere at jeg rundet 100.000 unike treff så er det jo utrolig artig at jeg kun er 1000 unna. Det er jo ikke så mye... kanskje jeg runder på julaften? Det hadde i allefall vært en artig julegave til meg selv ;).

Ønsker alle som er innom en god natt søvn... da dette innlegget kom lovelig sent ;).

Klem Madelén

Oppdatering: Vinnerne ble trukket med bruk av random org og alt var på redelig vis. Synd at noen tror jeg ville "jukset". Men da det er flest interiørbloggere som legger igjen kommentarer hos meg så er jo sannsynligheten på deres side. Ønsker dere en god jul!

14 koselige kommentarer:

Michelle sa...

Det kunne jo gjerne blitt annonsert at kun interiørbloggere var med i trekningen da... Ser jo sånn ut hvertfall :/ Gratulerer til de heldige riktignok.

Helene sa...

Gratulerer til alle de heldige!! Og god jul, alle sammen!

Heleneklem;o)

Interiør drops sa...

Så koselig at jeg vant! :)
Hurra!!!

Sender deg en mail jeg ;)

Stor klem

hobbyvimsa sa...

Hurra hurra og dobbelt hurra syns du sa det var en liten ting jeg!!!For en julegave!!

Tusen takk!!Gøy_:)

Nyt dagen!!

Klem Linda:)

hjertero.com sa...

Oi oi oi, skal si at jeg har hell hos deg! Dette er jo ikke første gangen! Moro moro!! :)

Jeg krysser fingrene for at du runder før julaften!

Klem fra Silje

Bettum Villa sa...

Hei Michelle
Skjønner godt at det ser ut som det på trekningen. Men det var faktisk helt tilfeldig da jeg brukte Random org. for å trekke vinnerene. Men det er jo også flest interiørbloggere som la igjen kommentarer så sannsynligheten var jo på deres favør. Bedre lykke neste gang da.
Klem Madelén

Tommensgirl sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerene:) Og god jul til deg Madelèn<3
Klemklem

Fra huset i svingen sa...

Gratulerer til de heldige vinnerene :-D

Klem Karianne

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer såååå mye til de heldige :) Og tusen takk for en spennende give away :)
Ha en flott jul!
Juleklem fra Tove

Lindas Lille Leilighet sa...

Hurra for vinnerne! Noen som tror du jukset?:P Dårlig tapere kaller man vel dem;) Ha en fin jul!

HANNES DAGBOK sa...

Ikke bry deg sier jeg.-..gratulerer til alle vinnerne i din supre give away!

Treffet er i Fredrikstad 14.januar (tror jeg) http://hverdagslykkelise.blogspot.com/ og venninnene som arrangerer...send henne en mail da vel!

Stooor klem!

Stooor klem!

Kaoskontroll sa...

Din en og en vegg- metode er jo genial, så klart jeg kopierte den. ;)
Stuen er jo såpass stor at hver vegg nok vil ta litt tid. Spesielt der jeg skal jevne ut veggen først. Så en og en på Bettum- vis... da kommer man til slutt i mål, naturligvis. :)

Gratulerer til alle vinnerne, og gratulerer selv med den herlige NIB- premien!

Ønsker deg og dine en flott julefeiring!

Stor juleklem

Norwaystyle sa...

Gratulerer til alle de heldige vinnerne. Flott giveaway. God Jul til alle.

Fabelaktig sa...

Hei søteste Madelénen jeg vet om!

Jeg er bare innom for å ønske deg en fabelaktig jul! Det har vært koselig å stifte dette bloggbekjentskapet med deg :) Nå har jeg vært så heldig å treffe deg 2 ganger og jeg må bare si at jeg syns du er underbar :)

Nyt dagene med dine nærmeste og kos deg! Vi blogges brått igjen.

Juleklem fra meg.
Nala logrer og sender deg ett nuss også :)

Related Posts with Thumbnails