"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 12. desember 2011

Vil du vinne Eva Solo Showcase?

Det kan du gjøre her inne hos meg.... hvis du ikke viste det allerede.

For meg er det en stor ære å få gi bort et produkt som jeg digger så høyt. Man kan jo dekorere det med sååå mye fint. For øyeblikket rommer min trollhassel, mose og noen kongler.


Så igjen, hvis du har lyst til å vinne en slik herlighet så trenger du kun å legge igjen en kommentar på dette (følg linken, ikke kommenter på dette innlegget) innlegget.


7 dager igjen til den store trekningen. Lykke til!

Klem Madelén

13 koselige kommentarer:

TONE sa...

Hei Hei.... Jeg elsker slike glass lokker . Med dem kan man lage alt...små verden inne i klokken!! Her er det bare fantasien som setter grenser.... Jeg krysser fingrer og tær.... Kos deg videre med denne deillig aften:) mvh Tone

karoline Kjøs sa...

Vil gjerne være med på trekning.

Jane sa...

Disse er så fine synes jeg :) er gjerne med på trekningen jeg.
Ønsker deg en finfin kveld
klem Jane

Tante Titti sa...

Så lekre glassklokker!! Kun fantasien som setter begrensninger for hva en kan bruke dem til...
Jeg vil gjerne vinne en som jeg skal ta med meg til det nye huset mitt til jul... :o)

Klæm Tante Titti.

Bettum Villa sa...

Morro at dere vil være med. Husk å legge igjen kommentar i riktig innlegg nå da jenter ;)
Klem

Anonym sa...

For en fantastisk gave. Eg synst Eva Solo har kjempefine ting. Senaste innkjøp er fuglemataren som er nydelig i formen.
Ruggugle40

Tommensgirl sa...

Er så nydelig den Eva solo showcasen:) Og så koselig du har pyntet i din<3
Ha en fin kveld:)
Klem

Ingrid Louise sa...

Å den var fin!!
Vil gjerne være med å teste vinnerlykken!!
Fin kveld til deg!!
klm ingrid l

Fra huset i svingen sa...

Kjempefin, jeg er med :D

Klem Karianne

Dragedama sa...

Selvfølgelig vil man vel vinne sånne :-))

(alah@c2i.net)

Dronninghuset sa...

HAR LEEENGE ØNSKET MEG EN,
DERFOR VIL JEG VÆRE MED.-))

KLEM TOVE

Marits Hverdagsgleder sa...

en super gave :)
En sånn klokke kan jo brukes til nesten alle mulige dekorasjoner :)
Jeg ønsker meg virkelig en sånn glassklokke :)

Fabelaktig sa...

Ohlala! Så fint du har gjort det! WOW!

Ønsker deg og dine en fabelaktig ukesstart, håper dere får tid til litt førjulskos :) Jeg har siste innspurt på jobb, men det roer seg vel ned etterhvert tenker jeg/ håper jeg.

Stor klem fra Maia
Nala logrer og sender våte nesesuss!

Related Posts with Thumbnails