"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 15. januar 2012

Bloggtreff i Fredrikstad.

Gjett om jeg har hatt det fint'a!!
Bloggtreff må vel være noe av det morsomste jeg vet, selv om det selvfølgelig er litt skummelt også. Så du kan regne med at jeg sa mye rart i løpet av kvelden..hehe.
Det var en aften full av gleder og noen små tragikomiske hendelser som jeg selvfølgelig skal fortelle om.


Først ute så kjørte jeg meg vill i Østfold på 2 forskjellige steder da gulesider og virkeligheten ikke stemte overens. Spennende og ikke rent lite stressende, men jeg kom meg trygt frem til mål (Halden) tilslutt med et kvarter til rådighet før toget til Fredrikstad gikk. Puh.


Så møtte vi opp på Wilmas Hus som ligger i Fredrikstad og fikk utdelt litt deilig brus i glasset. Skravla sto i taket mens vi shoppet og koste oss... eller rettelse.. jeg kjøpte ikke noe, men  det var fordi at ingen ting ropte ut til meg den kvelden. Sånt skjer jo alltid når man har satt av penger til noe.. ikke sant?


Deretter gikk reisen til De Luna hvor vi fikk deilig tapas, goodiebags og sponsede premier. Tror du rakkern meg ikke at jeg gikk av med seieren og vant en krølltang (!?). Da måtte jeg bare le høyt! Hihi. Hva skulle jeg med den liksom? Men en medblogger (Vintage Chic) ville gjerne ha den, så da byttet vi litt oss imellom. Veldig greit egentlig. Så jeg fikk meg en artig pyntesak fra Bruka som jeg gleder meg til å vise dere i senere annledning.


Så gikk timene og skravla gikk jo i taket. Utrolig hyggelig. Tilsutt merket jeg og de jeg hadde reist sammen med at vi var forsynt. Kanskje jeg begynner å bli gammel når Jon Blund stikker innom når kl allerede er 23? Så vi skulle sjekke når tog eller buss gikk hjem til Halden. Det vi fant ut var at det ikke gikk noe tog/buss i mellom klokka 22.00 og 01.00 på kvelden. Har du hørt på makan! Det må jo være noe av det dummeste kollektivtilbudet jeg noen sinne har hørt om... og så på en lørdag! Ja ja... vi kom oss tilslutt hjem endel hundrelapper fattigere.

(De hyggelig damene bak Wilmas Hus)
Jeg hadde blitt tilbudt overnattingsmuligheter av ei veldig hyggelig dame som har den fantastike bloggen Hannes dagbok (det var jo kjekt slik at jeg slapp å reise så tidlig fra treffet).
Det resultete jo egentlig i at jeg var på 2 bloggtreff...liksom. Et offentlig med mange hyggelige damer og et mer intimt treff hvor jeg fikk omvisning i et helt fantastisk hjem og masse god te.  Tusen takk Hanne for at du tok så godt vare på meg.

To veldig forskjellige opplevelser, men guuud så hyggelig!


Så i dag ble jeg vekt med te og herlig frokost. Hadde det ikke vært for mitt usedvanlige trøtte tryne så hadde verden vært fullkommen.
I løpet av dagen så fikk meg og Hanne også muligheten til å dra på en liten loppejakt (noe jeg alltid elsker) og det resulterte i 2 nye skatter i Bettum Villa. De kommer det også bilder av senere. 
Gi meg heller loppeshopping altså enn hva som helst annet... er alltid så morro når man føler at man gjør et kupp. Nesten sånn at man blir et lite barn igjen.


Så alt i alt så var helga mi en knakendes suksess. Jeg traff mange super hyggelige bloggere og fikk skaffet meg litt nytt interiør stæsj. Maten på resturanten smakte forresten helt nydelig og du kan tro jeg gikk flere ganger å forsynte meg.


Nå som jeg er trygt hjemme igjen så kan skuldrene endelig komme ned til vanlig høyde. Jeg døde ikke i den skumle Østfold trafikken som jeg var så livredd for og jeg hadde det super gøy.
Så nå lurer jeg på hvordan din helg har vært. Har den vært like spennende som min ?

Klem Madelén

18 koselige kommentarer:

HANNES DAGBOK sa...

Tusen takk for en kjempekoselig helg Madelén! Dette må vi bare gjenta!
Godt at hjemturen gikk greit og jeg GLEDER meg til lampe/klokke innlegg fra deg:)...skal holde deg orientert om skrivemaskinen.

Her i huset har det vært en superlat kveld med Peppes pizza på meg og gutta...perfekt;)

Gi Pippin en kos og si "takk for lånet" til mannen, gleder meg allerede til neste gang!

Stoooor klem!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Takk for en kjempe fin helg. Veldig koselig å treffe deg. Høres ut som du koste deg masse i helgen.
Ha en kjempe fin søndagskveld
klem

Interiør drops sa...

Dette hørtes jo veldig hyggelig ut
til tross for at du kjørte deg vill, fikk
en krølltang, dårlig kollektivtilbud og
litt trøtt i trynet... Hehe... Det var morsomt!

Men, det viktigste var jo at du har hatt
det koselig. Det er jo kjempegøy med slike
treff, og kan tenke meg du har møtt mange
flotte bloggere :) Gleder meg til å høre mer...
Kanskje vi møtes å bussen snart....

Mange klemmer til deg
:)

Har en drøm... sa...

Hei Madelen:)
Og takk for en hyggelig kveld i går:)
Jeg hadde det helt topp!!
Herlige damer, shopping, nydelig mat og flotte goodiebags:) Kan jo ikke bli bedre!!

Flotte bilder du har tatt ♥

Ha en fin og avslappende søndagskveld:)

Stine sa...

I like måte! Moro var det! Synd vi ikke får se deg med beach-krøller da ;) Hihi!

Stine

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Hei søta! Tusen takk for en utrolig koselig kveld - det var SÅ hyggelig å treffe deg! Håper vi sees ved en annen anledning! Stor klem fra Cecilie

Fabelaktig sa...

Underbare ting skjer underbare mennesker vet du ;)
Det så ut som ett herlig treff!

Fineste søndag!
klem

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Hei hei:)Takk for et hyggelig treff,skulle nå ha fått skravlet mere med deg...neste gang:)
klemklem

stina sa...

Hei og takk for sist:)
Det var kjempehyggelig!
Godt du fant frem til slutt...
Klem fra meg

polkadotpeticoat sa...

I love this beautiful post full of eye candy.....

Størstepia sa...

Herlig innlegg Madelen!!;)
Var jo litt komisk at du vant krølltang da, vi måtte bare le av det;)! Godt det ordnet seg og at du fikk byttet den med Stine!;)
Veldig hyggelig å møte deg, håper jeg får sjansen igjen!
Glad for at du turte å våge deg ut i den farlige Østfoldtrafikken, og for at du hadde med en super premie!!;)
Vi blogges;)
Klem fra Kjersti

Musefletta sa...

Flotte innlegg du skriver!
Hørtes ut som ett fantastisk treff tross alt!
Håper du får en flott start på uken =)

Jeanette sa...

skal skje litt for at det skal bli uforglemmelig vettu....høres ut som du har hatt en toppers helg:-)og som vanlig flotte bilder du har tatt med til oss som ikke var der:-)

ANETTESHUS.COM sa...

Takk for en superkoselig kveld, Madelèn! Så hyggelig det var å bli litt bedre kjent med deg!! p.s. skulle gjerne sett deg med beach-krøller altså;)

Mange fine bilder!
KLEM KLEM
ANETTE

Liza sa...

Ha, ha, ha godt det endte bra med deg og at dere koste dere på søndagen. Kan tenke meg det var en opplevelse å være i det fantastiske huset.
Vi sees kanskje ved neste bloggtreff.
Klem
Liza

LA BELLA VITA sa...

Takk for en hyggelig kveld på lørdag! Hyggelig å hilse på deg :-) Kjempe fin gave du ga bort :-)

Klem Ellen

LykkeLise sa...

Var kjempekoselig at du tok den lange veien og moro at det kom noe morsomt ut av det;) som du kan le av i ettertid hvertfall;) hihi

Takk for butikktips også, skal prøve å få det til:)

Masse flotte bilder du har tatt:)

Klem Lise

ELIN sa...

Tusen takk for sist, Madelen. Så hyggelig å få hilse på deg. Du var så blid og sprudlende og hadde så mye å fortelle - det var godt blandt mange ukjente he he.Godt du overlevde turen til Østfold! Ønsker deg en ny fin uke. Klemmer fra Elin

Related Posts with Thumbnails