"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 12. januar 2012

Bloggtreff outfit.

Gremmes når jeg ser bilde av meg selv, men tenkte jeg hadde lyst til å vise frem den toppen som jeg hadde pimpet.


Toppen hadde en vanlig utslitt hvitfarge med alt for trange armer.
Så jeg farget toppen med Panduros nye tekstilfarge "petrolium", sydde på noen ponpon-bånd på lommene og sist men ikke minst klippet opp armene og sydde de inn igjen. Måtte også henge på noen nye hvite knapper da sømmen min var alt for synlig og stygg. 

Og i går var jeg på H&M og kjøpte meg et magebelte med stooor sløyfe (alt for å kamuflere store pupper og hofter ;P). Så nå synes jeg i allefall plagget er mer brukandes og morsomt. Litt skrikende kanskje, men pytt pytt. Enda et eksempel på Madelen gjør ting hun ikke kan, men får det til greit nok alikevel.

Gleder meg kjempe mye til treffet. Skjønner at dere som er innom bloggen, som ikke skal på treffet, kanskje ikke synes det er spennende. Men dere får trøste dere med at det ikke er mange dagene igjen ;). Ønsker dere en flott kveld!

Klem Madelén

19 koselige kommentarer:

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Kjempefint! Bra laget også! Da vet jeg iallefall hvem du er - koselig! Sees om 2 dager - tjo-ho!!

tove sa...

syns den ble kjempe fin jeg. Vær stolt av den du...
Lykke til på treffet.
Klem Tove

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Kreativt... ble stillig.
Tenker at da vet jeg også hvem du er :o)
Sees på lørdag
klem

Fabelaktig sa...

Hva du ikke kan :) Kreative deg! Syns den toppen var stilig!

Du er fin!

klem

trine sa...

Den ble jo kjempefin ,spør du meg!

Hva du får til fordi du prøver;))

Ha en fin fin kveld og treff når det kommer.

Karlotte sa...

Hei du! Så fin den ble!! Ser vi skal på treff sammen på Fabelaktig Aften. Blir koselig å møte deg. Du får kose deg den 14 så lenge!! Klem fra Karlotte.

Jannes lille sted sa...

Så utrolig flink du er! Den ble jo gørr fin!!
Ha en fin kveld
Klemmer Janne Merethe

Interiør drops sa...

Den ble knallfin!!!

Flink du har vært!
Likte veldig godt de hvite knappene..
Ble fine detaljer, og nydelig farge også :)

Kos deg på bloggtreff! :)

Lillelaila sa...

Madelèn kan hun!!!
Kjempeflott! Og så spennende med både farging og omsøm!!Nå blir du fin på bloggetreffet ;)
klem fra Laila

Huset på landet sa...

Så flink du er Madelèn! :-)) Gleder meg masse til å treffe deg! Best du er der du sa... :-)) He-he, men nå kjenner jeg ansiktet ditt, så da slipper jeg å lete i "hjørnene"!
God klem fra Line

Har en drøm... sa...

Så FIN du er Madelen, og jeg vet jo at du er like nydelig i virkeligheten:)
Toppen ble knallsøt!!
Gleder meg til og treffe deg igjen:)

Klem Line

HANNES DAGBOK sa...

Hei søta!

Du er den kreative av oss og denne supersøte kjolen/blusen kler både deg og din personlighet (iallefall som jeg oppfatter deg)...søt, fargerik og fantasifull! FLINKA!!

Jeg tipper jeg ender i sort...sorry :(
Har ordnet gjesterommet til deg i dag;)

Skjedde det noe når jeg svarte deg på bloggen min? Du fikk ikke opp noe beskjed om at jeg har svart eller noe? Hadde plutselig fått et nytt oppsett i kommentarfeltet ser du og hadde håpet at den sendte svaret direkte over....kanskje litt mye å håpe på;)

Sees på lørdag snuppa!

Tommensgirl sa...

Syns du er kjempe fin jeg, Madelen.. Kjempe stilig ble toppen,flink du er klem

Daisys home sa...

Så flinkis du er :)
Kjempestilig ble den jo.
Kos deg så masse på treffet:)
Ønsker deg en flotters helgestart:)
Klem sissel

Lottemora sa...

Så søt den ble, og for en herlig blåfarge. Skulle gjerne bodd litt nærmere og blitt med dere på treff, men får krysser fingrene for at det blir Glansdag i år også

Kos dere på treff

Klem
Lotte

polkadotpeticoat sa...

It's adorable and I love the belt.....your so cute!

Jeanette sa...

kjeempe fiin:-)ha en suuuper helg:-)

Landlige Hjem sa...

Lekkert, du er jo bare så flink ;))
KOSE deg masse i dag!!
Klemmer, Anki

City Romance sa...

Den ble jo kjempefin da!! Kreativ du...
Skal du på Eva Solo bloggtreffet også??

Related Posts with Thumbnails