"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 22. januar 2012

Dyre trenden

Var rundt på nettet i går for å leite etter litt inspirasjon... eller nei.. egentlig så var jeg der fordi jeg er på jakt etter et billig fake dyrehode til å ha på veggen som ikke koster shorta. Fant ikke det med det første, men mye annet dukket opp.

Det jeg fant ut var at i det O'store utlandet så er dyr i interiøret skikkelig HOT for tiden. Må le av noen av bildene jeg viser dere i dag, men synes det er artig at folk har det morsomt med interiøret sitt. Stå på!


Kunne godt tenkt meg et slikt hundebilde på veggen, bare med en pomeranien såklart. Bilde måtte jo hett Duke Pippin eller noe slikt ;P.


Min kjære hadde rett og slett elsket Donny Darko veggkroken. for de av dere som ikke har sett den filmen så refererer jeg til den sære kaninen i hjørnet over her.

(Nesten alle bildene i dag kommer fra Graham and Green.co.uk)

Den svarte hjorten (?) der er akkurat slik som jeg kunne tenkt meg, men akk så befinner den seg alt for langt borte.
Fant en lignende på Kremmerhuset her om dagen, men til den nette sum av 1999,- så lot jeg den glatt ligge igjen.
Noen som har sett noe slikt i Norge?

Ønsker alle som er innom en helt herlig søndag. I dag får jeg besøk og skal diske opp med gourmet first price is og nybakt disk-rullekake. Kun det beste er godt nok. Er jeg ikke flink?
Klem Madelén

11 koselige kommentarer:

Keiserens nye trær sa...

http://kremmerhuset.no/node/1138
:)

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så herlige og morsomme bilder:) Gøy å se variasjon i interiøret, og som du sier - dyr er jo skikkelig hot:)
Digger den fuglelampa jeg:)
Lykke til med leting av dyrehode:)

Ønsker deg en finfin søndag:)
Klem Marianne

Lene sa...

Mye dyrt der ute ja. Men mye kult og. Men lommeboken min er ikke villig til å betale så mye for dyre interiørting. Hehe.

First Price is og disk-rullekake høres ut som noe jeg vil ha i dag. Så klart er det bra det! :)

Klem Lene

De små øyeblikk sa...

Hei på deg!

Så mange flotte bilder.. og skikkelig kule ting! De neshorn-lampene likte jeg, og kaggene med hundehoder!

Takk for kjempefin kommentar på mitt innlegg..

-Klem Kjersti-

De små øyeblikk sa...

he he he- beklager skrivefeil.. KNAGGENE! fort gjort....

Vintage House sa...

härliga bilder...
ha en skön vintrig söndag
kram
sandra

Jeanette sa...

he he ja her var det ymse....syns lampa (el dvs det som var igjen av en lampe)med fugler i var helt herlig:-)kanskje går det an å lage en sånn??eller hva sier du kreative dame??:-)går ikke an å få tak i ett sånt hode i en brukt butikk som du kan spraye da?var jo endel hjorte hoder rundt omkring på 70 tallet......kos deg masse med besøk:-)

Marits Hverdagsgleder sa...

haha, masse artige ting, selv om jeg ikke kunne tenke meg å ha det i huset mitt.... Men... bokstøttene kunne jeg tenkt meg faktisk :) Kan jo bli et skikkelig langt ovnsrør da, om bokhylla er lang nok... og det er den hos meg iallefall. Artig sak.

City Romance sa...

Den fuglelampen var jo kjempemorsom da...

Silje/whippetliv sa...

haha, flodhesten keiserne linker til, er råkul! :D

Mange morsomme bilder du viser her, og jeg er for dyretrenden så fremt det ikke blir for mye ;b Har selv et dyrehode i tre på veggen faktisk. Digger det!

Klem fra Silje.

Tommensgirl sa...

Hehe..mye morsomme ting der:) Noe for en hver smak..Noe jeg kunne tenkt meg og noe jeg ikke kunne tenkt meg:)
Håper du har en fin start på den nye uken:)
Klem

Related Posts with Thumbnails