"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 23. januar 2012

En av Halden-skattene.

Forrige helg så var jeg jo så heldig å få overnatte hos Hannes Dagbok etter Fredrikstad bloggtreffet og dagen derpå så fikk vi dratt på en liten "loppetur". En av skattene som fikk bli med meg hjem var denne utrolig flotte kaminklokka.


Falt for den med en gang, så den hadde ikke noe valg den bare måtte bli med meg hjem. Den har ikke fått seg noen fast plass enda, men den kommer.


Her ser du linseluset Madelén som er veldig fornøyd.
 Kan jo ikke være annet. Det er en ny uke forran meg. Ny maling som venter og forventninger om en "ny" stue og se frem til.

Ønsker alle mine herlig lesere en fantastisk mandag.
Og dere nye som er innom, legg gjerne igjen noen ord slik at jeg kan oppdage din blogg.
Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

Tommensgirl sa...

Nydelig klokke:)
Skal du ta tog til bloggtreffet? Kanskje vi evt havner på samme tog :)
Klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Den var jo kjempe fin da... forstår at den måtte få bli med deg hjem ja

Ha en fin mandag og lykke til videre med oppussingen
klem

Tante Titti sa...

Så nydelig kaminklokke du har fått tak i!!
Ønsker deg en riktig fin mandag!
KLÆMM!!

Wood and rose sa...

Heldig du som har vært på overnatting hos Hanne!!!! Jeg har vært på besøk der, og det er bare et helt fantastisk hjem:DDD Selv Gubben likte det han så:DDDD Jeg skulle ha vært en tur i Halden, for å besøke diverse bruktbutikker, men jeg endte opp i to her i Moss på lørdag i stedet.. Desverre så er bruktbutikkene her i byen direkte elendige, unnatatt Gjenbruket:DDDD Jeg skal begynne å jakte på en lysekrone med prismer, og til strøm:DDDDD Ellers har jeg andre skatter i Halden: sønn, svigerdatter og 3-4 barnebarn:DDDDDD Klem Grethe

Størstepia sa...

Tror farmor hadde en helt lik, nå fikk jeg skikkelig flashback!!
Skjønner godt at denne bare MÅTTE bli med deg hjem!
God ny uke og mandagskveld til deg!;)
Stor klem fra størstepia

Fra huset i svingen sa...

Flott klokke :-D
Hehe, og moro å se hvor fornøyd du er da ;)

Klem Karianne

City Romance sa...

Ja det er klart vi ses på bloggtreffet☺
Gleder meg...

Mie fra Mies Mirakler sa...

Knallfin klokke, klart du måtte ha den! Skikkelig artig med smilende linselus og tommel opp i klokka :D *♥*

Liza sa...

KKJempe fin klokke og ser at du koser deg;)
Du er så herlig trygg på din stil:)
Klem
Liza

Renates hjørne sa...

Hei :) Dette er en nydelig klokke!

Gleder meg til å møte deg på bloggtreffet 4 februar ;)

Ønsker deg en fin kveld videre!

Klem fra Renate

Related Posts with Thumbnails