"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 7. januar 2012

Hilsen fra Pippin


Bare en rask tur innom i dag for å si hei og for å hilse fra Pippin.
Han har savnet dere skikkelig ;).

Klem Madelén

19 koselige kommentarer:

salige lavendel sa...

Sukk, for et vakkert ansikt =) Nuss til Pippin fra meg ♥♥♥

trine sa...

Åh darling Pippin. Ha en herlig helg;))

Hulda sa...

Så nydelig, liten hundevenn du har. :) Jeg har en hvit, liten hundevenn her. ;) Så mye fint du viser på bloggen din. Veldig mye flott du viste fra Panduro i forrige innlegg. Må ta meg en titt innom der, ser jeg. :) Likte det gavepapiret med fulger på. Mye fint fra Tilda også. :)
-Husfruas Memoarer-

Har en drøm... sa...

Så skjønn:)
Innom for og ønske deg en fin lørdagskveld ♥
Gleder meg til Pandurokatalogen kommer, kult med teip:)

Jeg skal på bloggtreffet i Fredrikstad ja, gleder meg:)

Fabelaktig sa...

Nå ble Nala forelsket *sukk*
Han er såå skjønn! Nydeligste jo!

Fineste helg, ønskes deg!
klem

Nala logrer og sender nuss på snuten til PIppin

Lillelaila sa...

En stund siden Pippin har vist seg her inne så det var koselig å se han igjen :) Like skjønn er han..
Takk for god hjelp igjen Madelèn!
Nå har jeg i alle fall registrert meg på Google+.. Da fikk jeg mer plass ;)
klem fra Laila

Jatte sa...

Fiiiin han er♥

Ha en fin helg dere også,
Klem Jatte & Keegan;)

Olea sa...

hei :)
god helg til dere! jeg teller hele helgen jeg, så her blir det ikke mye helg.
klem :)

LykkeLise sa...

Hei hei:):)

Sååå vakker:)

Ønsker deg en super helg og gleder meg maks til å møte deg og alle de andre om en uke:):)

Klem klem

HANNES DAGBOK sa...

Næææææhhh...sååååå søt!
GLEDER meg til neste helg! Juuuhuuuuu!

Stooor klem!

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Litt av en søting ♥

hilsen Fru Strøm

Kaoskontroll sa...

Takk for herlige blogganbefalinger! Gir dem alle en sjanse jeg, for det jeg kikket gjennom nå så svært så lovende ut. :)

Å være et "gammelt ektepar" som kjenner hverandre og er trygge på hverandre er drømmen mener jeg. Jo eldre jeg blir, dess mer setter jeg pris på ro og trygghet, fremfor spenning og stadig nye "halsbrekkende" opplevelser. Så det er godt å høre at du har funnet din trygge plattform! :)
Håper jeg finner min! ;)

Og takk tilbake! Jeg koser meg virkelig med bloggen din og er veldig glad for at jeg fant den. :)

Klem

Størstepia sa...

Heisann Madelen!
Så du spurte etter en liste over bloggere som skal på treffet om en uke, og hvis du går inn hos meg, så er det den nederste bloggrollen på høyre side. Har kalt den bloggtreff!
Gå inn og titt da vel!?;)
God søndag!!;)
Klem

polkadotpeticoat sa...

What a cute sweetheart!

Lilla Kullan sa...

So so cute.:-) Stina

Jeanette sa...

nudelig da:-)

LykkeLise sa...

Ser du har fått svar av Størstepia over her;)
Jeg har fått en forespørsel av Rosa i byen, hun bor også på andre siden fjorden og har ikke bil... men ba henne ta kontakt med deg:)

Ha en fin søndag:)

Rosa sa...

Hei snuppa!

Og takk for sist! :-)
Du, jeg har innmari lyst til å dra på bloggetreff hos Lise neste lørdag, men så har jeg jo ikke bil (eller lappen, hehe), så jeg lurte på om det kanskje var en liten mulighet for å sitte på meg deg? Deler såklart på utgiftene.
Bare et spørsmål, passer det ikke så passer det ikke:-)

Ha en super søndag!

Klem, Rosa

PS: Jeg har en liten Give Away gående nå, sleng deg gjerne med!

Just a Little Vintage sa...

Søte, snille du!!
Tusen, tusen takk for gode ord hos meg, ble jo helt rørt=)!!

Nommen...for et herlig bilde av Pippin! Gi ham en god kos fra meg=).

Håper du har hatt en deilig helg! Jeg gleder meg til å følge deg og den herlig bloggen din videre=)!

Go'klem fra meg til deg!

Related Posts with Thumbnails