"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 24. januar 2012

Ikke visste jeg...

..at Bruka design hadde slike flotte ting som dette.


Dette var den premien jeg fikk byttet til meg (i steden for krølltangen) på bloggtreffet i Fredrikstad. Synes den er skikkelig stilig, men hvor skal den henge/stå henn? Ja ja.. den finner vel sin plass etterhvert den også. tipper den får et hjem på kontoret.

Klem Madelén

11 koselige kommentarer:

Magdalena sa...

stilig...
du finner nok et sted!
ha en fin dag,
~Magdalena ~

Tommensgirl sa...

Kjempe fin:)

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Utrolig kult!! Jeg så dette "skiltet" i et interiørblad for litt siden, og ble forelsket - råstilig!!

Kaoskontroll sa...

Litt flaut å ringe produsenten etter så mange måneder, og si at jeg først NÅ har forsøkt peisen... og ikke er helt fornøyd. Og kvittering...????
Men det går da greit! Tror jeg setter noen store stearinlys i den jeg. Blir koselig det! :)

Slik kaminklokke som du har fått deg har vi på hytten. Nydelig! Men vår tikker HØYT! Min mor skrur den på og jeg skrur den av... og synes den gjør seg best bare som pynt. ;) Håper din klokke er noe mer behagelig i lyden! :)

Klem

Størstepia sa...

Herlig!
Nei, visste ikke det jeg heller!
De har mye mer enn bare boller og postkasser, ja:-)
Sender linken videre til hun i Bruka jeg, håper det er i orden!:-)
Klem klem

Har en drøm... sa...

Så flott den var ja!
Trodde de kun hadde postkasser og boller og kopper jeg:)

Ha en fin kveld ♥

Jeanette sa...

kjempe kuul-)og ett lite tips:de har fått et tøfft elghode på bohus nå...i en slags offwhite/beige tone,ganske stort da:-)kostet ca 800,ikke ille til å være den str.-)

Fabelaktig sa...

Åh så kul!

Koose deg med malingen, søte deg!

Fineste kvelden til deg, her er jeg nesten skutt etter en laang dag på jobb. Nå er det sofaen med vesle Nalamor.

klem

Ingunn - Vivienda Interiørdesign sa...

Åh, den var kjempefin! Vil ha, vil ha!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig kul var den...

polkadotpeticoat sa...

I want one and I know just where I would put it!!

Related Posts with Thumbnails