"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 25. januar 2012

Jeg drømmer om...

...rustikke ting. Ting jeg gjerne ville hatt i huset mitt.
Men dessverre aldri kommer til å ha råd til.

Blir så glad når jeg ser ting som tar meg tilbake til gamledager (dager leeenge før jeg i det hele tatt var født), selv om det ikke nødvendigvis må være  autentiske gamle ting. Kan jo like gjerne være slike ting som jeg viser i dag som er klin nytt, men i en gammel stil.


Derfor ser jeg også med store glede på det fellesskapet som Hannes Dagbok og Mias Interiør har sagt at de vil starte opp. Nemlig et nettsted for oss likesinnende som har en forkjærlighet for det vintage. Enten det er romantisk, røft, industrielt eller landlig.



Kan tenke meg at dette blir en side full av inspirasjon. Og de nevnte noe om shopping på denne siden?! Det hadde vært morro det!  
Et glimrende sted for meg å solgt litt vintage stæsj jeg har liggende og helt sikkert kjøpt meg noe nytt. Dere vet sikkert hvordan det er.. noe går ut av huset deretter kommer det noe nytt inn.

(Alle bildene i dag fra Graham & Green)

Så jeg sier bare til alle sammen.. Følg med på dette hvis det er noe for deg. Dette blir knall!

Klem Madelén

12 koselige kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Gleder meg til siden er oppe å går ja :D Sykt mye fint du viser bilder av her!!! Drømme...
klem Tove

HANNES DAGBOK sa...

Tusen takk Mdelén! Ikke alt for lenge til;)Hurra!!

Interiør drops sa...

Spennende med denne siden... :)
Liker veldig godt det siste bildet
med den lampen... KUL!

Nå skal jeg krype under pleddet
å sove litt før ungene kommer hjem..
Ikke helt i slaget!

Mange klemmer til deg, snuppelure!
:)

Just a Little Vintage sa...

Ja, dette gleder jeg meg til=)!!! Et flott tiltak av Hanne og Mia!!

Hjelpes...så mye lekkert du viser=)!!! Jeg hadde ikke takket nei til en lottogevinst;)!!

Ha en finfin onsdag!
Klemmer!

Den Grønne Baljen sa...

ja et supert initiativ Hanne og Mia har gjort... støtter de fullt ut..

masse rå tøffe ting du viser...

ha en fin uke

Kerstin

Kaoskontroll sa...

Jeg er så spent på om den nye siden er noe for meg. Jeg elsker jo gamle ting, men har vel ikke det typiske vintage- hjemmet, siden jeg er like glad i gamle arabiske ting og tradisjoner. Og blander. Den som lever får se! :)

Klem

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Helt enig, dette blir kjekt!!

Jeg glemte helt å svare på hvor kalenderen min kom fra. Den kjøpte jeg på en antikkmesse. Selgeren er fra Stavanger. Hun reiser rundt på de fleste messer i landet vårt. Håper det dukker opp en til deg også:-)

Ha en fin kveld!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kjempeflott tiltak. Dette blir ei flott side, det er eg sikker på!Gleder meg til den:)
Og ja! Vi elsker gamle ting!!:))
Klem-klem:)

Mrs. Monday sa...

Her var det mye fint!!
Min store drøm er kjøpe et gammelt hus fullt av gamle møbler og ting som kan males, pusses opp og brukes på ny! (Men det blir nok med drømmen, for jeg spiller ikke lotto en gang!)

Klem fra
Mrs. Monday

Fru Andersen sa...

Så utrolig tøff den lampen på det siste bildet var! Men du må jo aldri si aldri, at du får råd til de tingene du ønsker deg mener jeg, plutselig er du stinn i gryn:-)

Kaminklokken du fikk kjøpt deg etter bloggtreffet var flott.

Klem på en torsdag!

Pia Maria sa...

Så utrolig fine bilder =) Den apoteker benken øverst var jo bare helt fantastisk <3 elsk!!!!!

Spennende med en slik side da=)
Gleder meg masse til å møtes igjen neste helg!Fineste helg til deg, Klem Klem

Huldra sa...

Nikker febrilsk et stort jaaa! til det du viser i innlegget her. Bærre lækkert! :D

Har bladd meg ned, og kost meg med innleggene over også. :)

Related Posts with Thumbnails