"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 28. januar 2012

Mine messe favoritter.

I dag følger det noen flere bilder fra messa, men denne gangen er det mine favoritter og ikke hva vi "skal" like fra trend forstå-seg-på'ere. Kanskje noen av tingene er litt for "hard kost" for noen, men så har jeg jo kjent for litt sær smak. Så her kommer bilderaset.

Først ute er Vanasch.
Hennes nye tolkningen av hodeskallen var total forelskelse for meg. Og brettet som var et ouija (er det sånn det staves?) brett var bare rå stilig. Det var også artig at de hadde en stand som skilte seg litt ut både med feeling og sterke farger. Designeren var en skikkelig hyggelig dame.. ;).





HK Living var også veldig imponerendes stand. Den bar preg at de faktisk hadde nyheter og vise oss og ikke bare det samme gamle. Og det liker vi jo! Går jo tross alt på messer for å bli inspirert.
Jeg synes lampene hadde de riktige, spreke fargene. De skulle så gjerne fått plass i huset mitt hvis jeg hadde hatt større lommebok. Strikkeputa i blå var også fantastisk *elsk*.






Min siste favoritt har kanskje ikke noe med interiør og gjøre, men jeg må jo bare vise frem likevel. 
Den utrolig dyktige smykkedesigneren Lotta Djossou hadde mange lekre ting på lager og jeg ble helt bergtatt. Viste vel dere egentlig bilder fra denne standen i fjor også, men når de lager så artige ting så får de en plass til her hos meg ;).





Håper dere fikk litt glede av mine favoritter. I morra kommer siste bildedryss av litt småting. Håper det ikke er alt for kjedelig.
Jeg så at Interiør drops hadde skrevet i dag om vår artige returreise fra messa i går. Hadde dere vært flue på veggen i bilen min den kvelden så tror jeg dere hadde dødd av latter.

*

I helga er det full rulle med maling av vegger, strikking med Quick Knit og overnatting av min eldste niese. Vi er også bedt på middag og skal kanskje spille en runde Fantasi. Så å slappe av har jeg vel egentlig ikke så mye tid til ;P.
Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

Fossestua sa...

Puh...lettet over at det er Fantasi dere skal spille og ikke på et ouijabrett ;) Har nok sett alt for mange skrekkfilmer i livet mitt til at de ouijabrett-tingene fenget meg ;)Tør ikke se i speil engang etter kl 24 hvis det er tente stearinlys i nærheten, hihi :D Helt livredd!
Ha en fin helg og kos dere med fantasi-spillet ;)

Fru Andersen sa...

LIKER den tøffe fine lille portomoneen på bilde nr. 3. Utrolig kul!

Gøy med noe som siller seg litt ut:-)

God lørdagskveld!

hobbyvimsa sa...

Syns ikke smaken din er sær i det hele tatt:)

Her var mye lekkert..Den lille pungen står vertfall på min ønskeliste:)

Nyt søndagen:)

Klem Linda:)

Fabelaktig sa...

Åh så herlig! Me like!
Det brettet var lekkert!


Flink du er som maler, jeg orker ikke å løfte en finger jeg. Har drukket vin med en venninne i stedet - mye mer fornuftig.
Fin helg!
Klem

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Jeg var i bryllup siste helg før jul. Der hadde bruden en tatovering som var veldig lik den første puten:-) Dødningehode med roser rundt. Svigermoren holdt på å gå i bakken da hun oppdaget det:-) Kanskje du får se bryllupet på TLC-kanalen en gang på vårparten:-)

Related Posts with Thumbnails