"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 31. januar 2012

NY LAMPE!!


Jeg er i ekstase!! Har kjøpt meg ny lampe fra Landlige Hjem sin butikk og jeg kan nesten ikke vente til jeg får den opp i tv-stua. Skal få den av Anki på bloggtreffet til lørdag og gjett om jeg gleder meg. Merke er Madam Stoltz.

Hva synes dere? Skriker ikke den lampa Bettum Villa?

Klem Madelén

13 koselige kommentarer:

Randi sa...

Knallstilig lampe!! Gleder meg til å se den på plass hos deg:)
Klem

Huldra sa...

Oi.. Den var lekker! Jovisst er den helt Deg. Grattis! :)

Lene sa...

Råkul. Den var SÅ deg :) Enig! Hehe. Passer nok rett inn i tv stua :)

Klem Lene

Marits Hverdagsgleder sa...

Den var råstilig!

Familien Furu sa...

Kjempe kul :)

Koselig kveld til deg
klem klem

Lillelaila sa...

Jo dette er en lampe for deg Madele`n!!
Kjempeflott!! Regner med å få se bilder av herligheten når den er hengt opp ;)
klem Laila

polkadotpeticoat sa...

I love this lamp....such great taste!!

Jane sa...

Den var knalltøff :) blir spennende å se når du får hengt den opp.

Klem Jane

Pia Maria sa...

Så kul =) Og ja den er litt deg egentlig =)=) hehe

Klem

Interiør drops sa...

Kuleste lampen som blir perfekt
hjemme hos deg!! :)

Gleder meg til å se! :)

City Romance sa...

Bærre lækker ;-)

trine sa...

Den lampa var skikkelig deg;) artig med den trinse løsningen. Det var jo nettopp det som gjorde susen.

trine sa...

Den lampa var skikkelig deg;) artig med den trinse løsningen. Det var jo nettopp det som gjorde susen.

Related Posts with Thumbnails