"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 17. januar 2012

Ommøbelering av spisestua - del 2

For en liten stund siden fikk dere se en sniktitt av den ene delen av spisestuerommet mitt. I dag skal dere få se den andre delen.  


Det som er kjekt å nevne er at alt i denne delen av huset står og henger litt sånn midlertidig da hele stuen skal males grå (slik som tv-stua). Så da må jo alt ned.


Etter det er gjort så vet jeg ikke helt hva som kommer til å skje eller hvilket utrykk jeg leiter etter. Planlegger innkjøp av nye gulvtepper, tekstiler og taklamper i 2012. For å få til det jeg liker å kalle helhet. Så ønsk meg lykke til! ;) Finner nok ut hvordan jeg vil ha det tilslutt.


Jeg har som mål å bli ferdig med all maling i stuene innen utgangen av januar, men er det noe jeg mangler så er det tiltak. Eller kanskje det er selskap som kunne vært et sparket bak. Bare å melde sin interesse hvis det er noen der ute som vil male, eller bare sitte å drikke kaffe og se på meg male ;). Til og med det hjelper.


Klemmer fra ei trøtt Madelén som enda ikke har kommet seg helt i sjakk etter helgas festligheter.

PS: Tror dere sannelig ikke at Kremmerhuset-bloggen har trukket frem min blogg (og mange andre) som en blogg de vil følge med på. *stolt*.

12 koselige kommentarer:

Tommensgirl sa...

Så koselig det er hos deg,Madelen:)
Ha en fin kveld..
Klem

Olea sa...

så fint det ble!
jeg er god på å drikke kaffe jeg vetdu ;)hihi, så kan du komme og srikke kakao hos meg mens jeg maler kjøkken ;) deal ? ;)
klemfra meg :)

Fabelaktig sa...

Hvis jeg drikker kaffe hos deg, må du holde meg med selskap når jeg skal male lister... hihi!

Nydelige bilder av ei lekker stue! Fabelaktig!

Fineste tirsdag til deg.
Maiaklem

mormormonashjørne sa...

Fantastisk fine bilder. Her fikk jeg mye inspirasjon til hjemmet mitt.

Ha en fin kveld

Jatte sa...

Spennende med prosjekter!
Gleder meg til og følge deg på veien mot "en helhet" som du kaller det ;)

Ha en fin Onsdag -
Klem jatte!

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Kjempefin sofa, og nydelig bord. Jeg har et gjøkur maken til ditt :))
Klem fra Fru Strøm

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Skjønner hva du snakker om,har enndelig fått kjøpt maling til gangen...og så er det stuen:)
Lykke til:)
klemklem

tove sa...

Så stilig sofa. Veldig koselig hos deg.
Klem Tove

ingjerd sa...

Sjekk ut "Godslageret" når det gjelder gamle lamper. Aase har mye på lur.....
Digger sofaen din........skulle så gjerne hatt plass til en slik her:)

Glassveranda sa...

Å, nydelig, nydelig! Sofabenken, bordet, koffertene, de lyse veggene! Blir så glad når jeg finner rom med kontraster her i Blogglandia, ikke bare hvitt på hvitt med litt hvitt på! ;))) Gleder meg til å se hva du gjør videre! ;)

Ha en fin uke! :0)

Klem, Ann,
Glassveranda.

Ann-Kristin sa...

Så stilig du har det i spisestua di!! Spesielt artig med skia og kofferthaugen! Du finner nok ut av hva du vil ha etterhvert, det er jo så utrolig mye å velge i..

Er også enig med glassveranda ovenfor her.. fint med noen FARGER, ikke kun HVITT.. Jeg har (bastfarge) grå, svart, hvit + lilla for det meste nå. rødt og hvitt på kjøkkenet.
klem fra Ann-Kristin

Musefletta sa...

Jeg skjønner godt til vil følge bloggen din :)
Den er fantastisk lekker. Du eier SÅÅ mye pent.
Og har en unik og vakker stil.

Ønsker deg en flott helg :)

Related Posts with Thumbnails