"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 13. januar 2012

Ommøbelering av spisestua.

Jeg skrev på Bettum Villa sin facebook side (her) for en drøy uke siden at når julepynten skulle ut av huset så førte det til stor ommøbelering i spisestua.
Det skal dere få en liten sniktitt på i dag.


Kosestolen som før sto i motsatt hjørne står nå inntil "biblioteket" mitt. Har også hengt opp noen fuglebilder på veggen som midlertidig dekorasjon. Her kan jeg sitte å kose meg med en god bok.

(Ekstra info: Ny flott takplafond lampe står i gangen og venter på å komme opp på kjøkkenet. Må bare trylle frem 3 lapper først da hele kjøkkenet er en elektrikers verste mareritt ..hehe)

Jeg hadde 2 Markør vitrineskap som før sto på hver sin side av bidermeier sofaen min. Nå er den ene flyttet opp på kontoret og den andre står midlertidig ved inngangen til kjøkkenet. Her håper jeg på å få inn en fin gammel kommode etterhvert. Og kanskje en tallerkenhylle over... eller noe i den duren. Da skal det andre skapet følge med opp på kontoret.
(For de av dere som venter på å se mer fra kontoret så kan jeg melde om at det har skjedd svært lite der oppe. Fruen i huset venter på pengeoverskudd.)


Ellers så har da sofaen og spisebordet flytta plass til en annen vegg og det ble mye mer åpent og imøtekommende. Det skal dere få se mer av i neste innlegg. 
Jeg må igjen få takke for alle de herlige kommentarene dere legger igjen og spesielt på gårsdagens innlegg. Er ikke alltid like enkelt å legge ut bilder av seg selv da man er av typen som aldri blir fornøyd med sitt eget bilde ;P. Men det er jo ganske kjekt siden det er bloggtreff i morra så vet i allefall de fleste hvem jeg er ;).

Klem Madelén

14 koselige kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, Det ble en super lesekrok. klem Siv

Elin / Draumesidene sa...

:) misunner ALLE! som kan ommøblere... det er mi greie, og mannen er nok glad akkurat i den samanheng at eg ligg rett ut ;) såg flott ut hos deg, likar at du har kontrastar! Og ja, skrifta er for lilla inne hos meg... he, he... fint du sa det, for eg satt og vurderte om eg skulle gidde å gjere alt ein gang til... slik er det når ein ikkje har meir fornuftige ting å ta seg til!!!

ynskjer deg ei flott helg!
klem,
e :)

Divamamma sa...

Deilig med en egen lesekrok :-)

Tante Titti sa...

Så koselig det ble!! Det er alltid morsomt å skulle forandre litt når jula skal ut, og en vil dekke over noen av tomrommene... :o)

Ønsker deg en riktig fin helg i gostolen!!
KLÆMM!!!

LykkeLise sa...

Så koselig med lesekrok:)
Ommøblering er såå gøy:)

Kjempefint bilde av deg under her, nydelig topp:)
Gleder meg til imorra:)

Klem Lise

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Skulle ønske jeg kunne ommøblere også! Stua vår er så lang og smal, at det er liksom bare én måte å gjøre det på...;)
Digger uglebildet ditt, kan jeg spørre hvor du har fått tak i det?

Fin fredag!
KLEM

Fabelaktig sa...

Så flink du er som ommøblerer, jeg er ikke flink.

Kosleig lesekrok :) *love*

Ønsker deg en fabelaktig helg!
fredag 13. i dag og jeg har ikke vært ute av huset en gang. Feberfri, men tett som få og skulle ønske jeg hørte i stereo, men formen er stigende og jeg har trua *Smiler*
klemklem

Lillelaila sa...

Koselig du har det Madelèn! Ble en koselig lesekrok ved bokhyllen din dette :)
Tror ikke det er så mange av oss som har overskudd på kontoen akkurat nå nei.. Er lenge siden lønning så mye får stå på vent til bedre tider ;)
Ha en fin helg da!
klem fra Laila

Manne's hverdag sa...

WOOOOW - HERLIG KOSEKROK MED MANGE LEKRE FARGERIKE DETALJER!!!

Ha en fin helg!!!

Klem

Min Vinterverden - Laila i Noatunet sa...

Hei :)
Ser du skal til Fredrikstad i morgen! Jeg skal også på treff! Det blir koselig med bloggtreff! Gleder meg til å hilse på alle de fine fruene :)

Ses i morgen, da! :)
Klem fra
Laila Johanne

Jatte sa...

Hei og hopp!
Takk for kommentar inne hos meg.. viser nok resultatet av røft møter romantisk imorgen om jeg blir fornøyd;)

KULT uglebilde på veggen her!
Å den toppen du har fikset på ble jo kjempefin:)

Ha en fin Lørdag.
Klem JATTE!

Jijji sa...

Herlig lesekrok du har laget:)
(Psst: du vet at det ikke er spesielt lovlig å la våpen stå fritt i huset?)

Den toppen du har pimpet ble også kjempesøt:)

Klem fra Jijji

Liza sa...

Hei og takk for i går:)
Hyggelig å møte deg.
Fantastisk lesekrok, jeg må gjøre noe spenstig på "biblioteket" mitt, akkurat nå er det en gang som leder til soverommene og barnas tv stue ingen ordentlig go'stol å lese i.
Ha en fortsatt god søndag
Klem
Liza

ANETTESHUS.COM sa...

For en kjempe-koselig lesekrok! Takk for i går:) Veldig hyggelig å bli bedre kjent med deg, Madelèn!!:)

KLEM KLEM
ANETTE:)

Related Posts with Thumbnails