"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 6. januar 2012

Panduro teaser

Om drøye to uker så kommer Panduro Hobby ut med en ny vårkatalog (19 jan.) . Og siden jeg jobber der så har jeg fått en liten sniktitt i katalogen. Det er sååå mye jeg gleder meg til. Så i dag vil jeg vise dere litt av det.


Panduro får inn egen dekorteip!!! 
Gjett om ikke jeg skal ha endel av disse.


Kitchy Kitchen-serien har jo vært en stund allerede, men det kommer nye ting her også. Elsker den retro stilen. Og jeg vurderer å prøve meg på å lage noen titteskap (fordi det ser så morro ut å innrede i miniatyr), men vi får se om det blir noe av.


Nytt gavepapir er i anmasj. Fugler, pasteller, polkadotter... ja, you name it... det kommer. Gleder meg så til vårlige farger.


Og så var det Tilda da.. min hobbyfavoritt. Får alltid et smil om munnen når jeg ser hennes produkter. Hun kommer med en ny Sewingbird-serie.
Gled dere er alt jeg har å si!

Har mange nye prosjekter på gang oppi hodet mitt som jeg gleder meg til å sette ut i liv. I dag har jeg fri og jula skal vekk! Har, heldigvis kan man si, ikke pyntet så mye i år så da tar det ikke så lang tid å rydde vekk.
Ønsker alle som er innom i dag en god helg.
Og morsomt å se at dere fikk en liten latter av gårsdagens innlegg.
Jeg lo når jeg skrev det selv. Litt selvironi må man jo ha ;P.

Klem Madelén

14 koselige kommentarer:

tove sa...

Gleder meg til den kommer ut jeg også.
Ha en fin fri dag
Klem Tove

Tommensgirl sa...

Åå.så gøy:) Gleder meg til den kommer:)
God helg..
Klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Ser ut som det er mye fint i den nye katalogen ja...
Koste meg veldig med gårsdagens innlegg jeg også... herlig
Ønsker deg en fin dag
klem

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Jeg digger Panduro! Selv om jeg overhode ikke klarer å lage noe fint, så er jeg ofte innom for å kjøpe gavepapir, heklede bånd mm. Da går jeg og drømmer meg bort i alt det fine jeg KUNNE ha laget om jeg hadde evner til det. Når jeg en sjelden gang prøver, så lurer alltid venner og familie på hvem av barna som har lekt kunstner...
Jepp, jeg skal på bloggtreff, men gruer meg egentlig veldig - kjenner jo INGEN!!!! Iiiik!
Og du? Det broderte bildet er det KULESTE jeg har sett ever! Jeg mener det! Hele sjarmen var jo skjevheten!! Om du noengang skal selge det - så ta kontakt! Var jo dødskult!! God helg, klem C

Myke minutter sa...

Alltid gøy med ny Panduro katalog :) Jeg har lagt igjen en ikke helt ubetydelig sum hos diverse Panduro butikker og tør ikke å tenke på hvor mye ubrukt papir og smykkeutstyr jeg har liggende ;) Nå har bloggingen tatt opp mye av fritiden i det siste, så vi får se om det blir noen andre hobbysysler etter hvert... Ha en fortsatt fabelaktig fredag og herlig helg! Klemmer

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Weee!! Gjett om eg gleder meg:)) Og det kan bli dyrt ;) Du er så heldig som får selge herlighetane:))
Eg syns broderiet ditt under her vart tøfft eg! Korfor skal alt vere så beint liksom?;)
Ha ein super dag Madelen!
Klem:)

Mie fra Mies Mirakler sa...

åh tenk å jobbe hos Panduro! får du tatt ut noe lønn i det hele tatt? ;D hihi...jeg jobbet i skobutikk når jeg var student, ble liksom mye sko og liten lønning kan du si.. :D ser ut som det kommer mange godbiter! *♥*

Jatte sa...

Masse og glede seg til ser jeg :D

Ha en fin helg,
Klem Jatte ♥

Jeanette sa...

ååå så mye fint,og endelig kan ungene få LOV til å tape på rommene sine:-)he he og tusen takk for den koselige kommentaren inne hos meg,blir veldig gla når en bilde proff som deg skryter av bildene:-)vi får kose oss som best vi kan i helga med søt og du salt hunger:-)

Lillelaila sa...

Har du fått drømmejobben eller....;)
Så fint at du viser oss litt også!
Smeltet helt for Tilda jeg da..
Ja, hadde jeg bare visst at jeg skulle redusere bildene..!
Hvilket program bruker du til det da, og hvilken størrelse komprimerer du til? Svar meg gjerne på eggroe@online.no hvis du vil ;)
klem fra en smule frustrert Laila

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Oiiiii, egen tape?! Jeg har ikke gått i "tape-fella" enda, men nå spørs det om jeg ramler oppi den jeg og gitt - nå når det plutselig blir lett tilgjengelig;)

Ønsker deg en flott helg!
KLEM

Lene sa...

På tide! Ventet på at Panduro skal komme med tape :) Endelig! Blir nok ENDEL ruller på meg og tror jeg. Hehe.

Ha en finfin helg!
Klem Lene

Barbros lille verden sa...

Ja, vi elsker panduro!!
Gleder meg masse til katalogen og de nye varene kommer ja - ser ut som det er mye fint :)
Godhelgklem fra Barbro

Fabelaktig sa...

Jeg kunne ikke jobbet der, hadde vært blakk konstant :) hihi!

Gleder meg til den kommer.

Fabelaktig lørdag ønskes deg og dine. Her er det hjemmekos med mannen, har sett fram til det hele uken. Det har liksom gått i 100 siden jeg begynte på jobb etter juleferien. Noen ganger er det å sitte hjemme og se på tv i armkroken ikke det verste man gjør.

I morgen er jeg hyret inn til tvillingfotografering, skrekkblandet fryd! Jeg kan jo ikke fotografere på proffnivå, får late som da *blunke*

maiaklem

Related Posts with Thumbnails