"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 30. januar 2012

Relax

Noen dager skulle man ønske at man hadde litt tid til å bare roen heeelt ned....gjerne med litt te.
Mandag morra blues anyone?
Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Gratulerer med ny vakker header :) Mange av oss har nok en opplevelse av "monday morning blues"... Jeg selv relax'er veldig i dag. Det er lov innimellom, Madeleine.
Så gøy det høres ut med fabelaktig aften :) Gratulerer også med invitasjon.
Klem

polkadotpeticoat sa...

Yes, tea or coffee please love the sign!

Romantikk-takk. sa...

Liker headeren din, kjempefin. :))
Klem fra Mette.

kroppibalanse sa...

Så flotte ting du har sett på messa :-)
Jeg fant en blogg i dag som jeg hadde lyst til å dele med deg.
http://www.bloglovin.com/m/1977811/382156142/fb
Anneli fra Bodø sin :-)

Fabelaktig sa...

Herlig!

Fineste start på uken til deg! Jeg skal en svipptur til det blide sørland, før det blir bloggtreff :) JUbi!

Klem

Musefletta sa...

Lange rolige morgener er helt klart best,
men desverre mangel vare ;)
Fin tirsdag til deg:)

Pia Maria sa...

så fin header du har fått deg =)=) hihi vi sees på lørdag gleder meg =)

Her går det i oppussing av hobbyrom/kontor om dagen =) Håper på siste runde med maling av møbler i kveld, så man kan rydde og komme i orden=)

Ha en fin tirsdags kveld videre =)

Klem Klem

Related Posts with Thumbnails