"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 27. januar 2012

Sånn helt på impulsen..

Ja, sånn helt på impulsen tok jeg turen innom gave og interiør messa som åpnet dørene sine i går. Jeg knipset (der jeg fikk lov) og vil gjerne dele noen av mine favoritter med dere.

Jeg starter med de 4 trend retningene som er spådd for 2012.
Husker ikke hva de heter, men du kan lese om dem HER.







Flere favoritter skal dere få se i morra.

Jeg vil også takke for hyggelig selskap som jeg fikk av Ida hele dagen, og resten av bloggdamene som møtte opp på kafeen Pikene på hjørnet. Det var kjempe koselig!

Klem Madelén

13 koselige kommentarer:

Emmas hvite borg sa...

Heldige deg :) Ønsker deg en fin helg :)
Klem Anette

polkadotpeticoat sa...

That 3rd photo down I want everything in the picture...fabulous!

Lillekatt sa...

Så koselig å møte deg igjen :-) Masse fint på messa ja, skulle så gjeeeerne vunnet i lotto :-)

Magdalena sa...

spennende...

Kaoskontroll sa...

Mye fint!

Rart du ikke fikk knipset overalt synes nå jeg. Gratis reklame... nei takk! Hva er det for en holdning????? ;)

Klem

Interiør drops sa...

Det var koselig!! :)
Fine bilder du har tatt også....

hoho, det kommer et innlegg
fra meg i morgen.. *ler*

Stor klem

Størstepia sa...

Så gøy da Madelen!:-)
Likte bildene dine, utrolig masse fint altså. Man blir vel nesten litt sånn småshoppingsyk når man går der vil jeg tro?!:-)
Gleder meg til flere bilder imorra!
God helg!
Klem fra Kjersti

Min Vinterverden - Laila i Noatunet sa...

Hei!
Takk for hyggelig hilsen inne hos meg!

Så mange fine bilder du har tatt med deg fra messa! Spennende saker! Uglene er kommet for å bli (en stund) ser jeg.. Begynner å få sansen for de... Det hadde jeg ikke trodd :p

Ønsker deg og dine en strålende helg!
Klem fra
Laila Johanne

Liza sa...

Det var mye fint der, ikke sant. Var en tur innom selv, men tok ikke med meg kamera,er vant med at man helst ikke skal ta bilder.
Synd jeg ikke så deg.
Klem
Liza

Tommensgirl sa...

Så mye fint du viser frem..Skulle gjerne ha vært på messa ja..
Ha en fin lørdag:)

Fossestua sa...

Lekker den kurvstolen på det øverste bildet...skikkelig sommerfølelse av den :)
Ønsker deg ei riktig fin helg
Klem fra Lise

villa-rosengarten & cockerlove sa...

Everything soooo wonderful! hugs, Barbara

Fabelaktig sa...

Heldige deg som fikk dratt! Jeg har nesten druknet i arbeid og har ikke hatt ledig tid til dopause engang *ler*

Ønsker deg en fabelaktig helg!Her er mannen ute med gutta, så jeg og Nala skal bare kose oss hjemme med hvitvin og jentefilm!.
klem

Related Posts with Thumbnails