"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 29. januar 2012

Siste messebildene *bilderas*

Her kommer da siste rest av bilder fra gave og interiørmessa. 
*advarer mot bilderas*

(Hubsch interior)


(Brunthus)

(Brunthus)




(Min Josefine)

(Snella og Petronella)

(Snella og Petronella)

(Jenny Lane)
Slik jenter, det var alt jeg fikk tatt bilder av. De bildene uten linker husker jeg rett og slett ikke helt hvor kom fra, men kanskje dere vet? Legg gjerne igjen en kommentar på om dere kjenner det igjen så kan jeg legge det inn i ettertid.

*

Vi fikk faktisk malt halvannen vegg i går og sa oss fornøyd med det. En vegg gjenstår før vi kan begynne på andre strøket. Håper virkelig på å få gjort alt ferdig i dag, men ser ikke heelt at det et realistisk. Så vi får se..
Fikk også prøvd meg på å strikke med Quick Knit, med litt mindre hell. Knutene jeg hadde laget gikk vist bare opp så den flotte pulsvarmeren gikk opp i sømmen. Blæ! Men det tok jo ikke mer enn en time og lage en så da er det bare å prøve på nytt igjen i dag så blir det sikkert flott tilslutt.

*

Gubben min kom bort til meg i dag mens jeg satt på dataen og ba meg gå inn på bloggen min. Ok, tenkte jeg, hva har jeg skrevet feil nå da? (kronisk plaget av små skrivefeil). Og så viste det seg at selve headeren min inneholdt skrivefeil...iiiiik. Nostagi og ikke nostalgi.. hvordan kan jeg (og gubben for den saks skyld) ha unngått å sett det i alle de månedene jeg har hatt den?! Pinelig. Så da har jeg sitti her på morgenkvisten å laget meg en ny, enda finere, header.
Håper dere liker den.

Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

dagens interiør sa...

haha! kjæresten min sa også til meg at jeg hadde stavet domenenavnet vi hadde kjøpt feil!!! da fikk jeg hjertet i halsen da!! var på messen i går jeg og, utrolig spennende og koselig, men kjedelig at man ikke fikk kjøpe NOE da!

sjekk ut dagens interiør forresten, en ny side hvor det er leserne som skaper innholdet :)

Fabelaktig sa...

Den nye headeren din var lekker! Me like!

Så heldig du var som fikk dratt på messa *envy*

Fin søndag!
Jeg har kommet hjem fra spinning og burde egentlig forberedt middag til gjester som skal komme senere, men akk mangler tiltakslyst. Mye lurere og logge seg inn på favorittbloggere og kose seg *blunke*
klem

trine sa...

Den likte jeg godt!
Gubban så mye rart som er på moten for tida både når det gjelder frager og ting. Men jeg er jo en sånn gammelpotet som ikke skjønner moten;)

Ha en flott helg alle tre.
Klemmer.

Fru Andersen sa...

Kjempefin header, jeg har ikke lagt merke til skrivefeilen på den forige;-)

Stilig den sykkelkjede-lampen! Burde vel vært på messen, men er liksom litt kjipt at man ikke kan handle der synes jeg.... Fint å få inspirasjon, men det er jo ikke fritt for at det er tungt å gå fra ting en gjerne ville ha kjøpt...Og så finner man det ikke igjen hos butikkene:-/

God malesøndag til deg!

Tommensgirl sa...

Ååå..så mye fint..
Ha en herlig søndag...
Klem

Spire sa...

Åå! Takk for bilderas; Nå vet jeg akkurat hvilke rukker jeg skal ha til te, kaffe of sukker! Love!
LenaE

Liza sa...

Kjempefin og koselig header du har fått.
Den forrige var fin den også, jeg så ikke skrivefeilen:)
Mye fint på messen ja:)
Ha en fin søndagskveld
Klem
Liza

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Jeg har heller ikke lagt merke til noen feil:-) Men kjempekoselig ny header du har laget!!! Du er så flink!! Og heldig som har vært på messe!! Der var det litt av hvert til enhver smak, tenker jeg.

Ha en fin, ny uke!!

Klem:-)

Signe sa...

Massevis av herlige bilder fra messen du har vist! Herlig for oss som ikke fikk vært der :)

Finfin søndag til deg,
Signe

Huldra sa...

Bilderas er bare herlig når det er så mye stilig- for ikke å si humor i det. :)

Skriveleifs har vi alle til tider, så ingen fare. ;)
Håper det går fremover med malingen. :)

Related Posts with Thumbnails