"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 9. januar 2012

Snart bloggtreff..

Og gjett om jeg gleder meg!!
Blir sikkert kjempe morro.


Skal du på treffet? 
Hvis ja... gjett om jeg gleder meg til å hilse på akkurat deg.
Hvis nei... huff så kjedelig. Håper vi kan treffes en annen gang.

*

Og så hadde jeg et spørsmål.
Jeg har tenkt til å bidra med en gave på treffet fra Pastelleriet.no 
og det jeg lurer på var hvilken av disse gavepakkene nedenfor du helst kunne tenkt deg å vunnet?

Gavepakke 1:

(Rød polkadot skål og mug, blårutete asjett, heklet duk og blå polkadot eggeglass som ikke er avbildet).

Gavepakke 2:

(Blå polkadot skål og mug, rød polkadot asjett og eggeglass, blå heklet brikke).
Gi gjerne tilbakemelding så vet jeg hva som frister mest ;).
Klem Madelén

23 koselige kommentarer:

HANNES DAGBOK sa...

Hei snuppa!

Jeg vil si nummer to for jeg er mere glad i blått, men jeg MÅ si nummer en likevel.... det var NYDELIG!

Hurra, bare noen dager igjen,jo!!

K L E M !!!!

Interiør drops sa...

Det bloggtreffet hørtes så koselig ut!

Du må kose deg masse!! :)

Frøken H sa...

Det hørtes ut som et koselig bloggtreff! :) Kos dere masse! :)

klem Frøken H

Huset på landet sa...

Jeg kommer!!! Og jeg gleder meg masse til å hilse på deg også! Bare 5 dager igjen... :-))

Synes begge gavealternativene er flotte jeg da... Men jeg elsker rødt, så da blir det nok nr. 1 som er favoritten...

Klem fra Line

Tonje Merethe sa...

Nå kjente jeg at jeg angret på at jeg ikke meldte meg på. Får heller melde meg på neste bloggtreff som ikke er så langt avgårde.

Kos deg masse på treff. Begge premiene var søte, men skulle jeg valgt hadde det blitt nr en.

Forresten fin sniktitt hos panduro. Kjente jeg fikk sååå lyst på det nydelige gavepapiret med fugler på. Det må bare skaffes.

Ha en flott kveld!
Klem fra Tonje Merethe

Olea sa...

hei vennen:)
kos deg på treff!
den første likte jeg best:)
klem :)

Fru R. sa...

Høres kjekt ut med bloggtreff :)
Går det bra med Pastelleriet, så kjekt at du følger drømmen!
Jeg likte pakke nr. beste.
Klem til deg

LykkeLise sa...

Jippi!:)

Begge to, men jeg liker best blått, så sier nr to;)

Gleder meg:)

Klem

Pia Maria sa...

Så koselig =) Nei jeg skal ikke men vi ses 4 feb. hos fabelaktig?? =)

Klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Lekkert begge deler... loddtrekning kanskje???? hehe
Vi sees til lørdag
klem

Bettum Villa sa...

Ja, det blir vel sikkert loddtrekning eller noe sånt. Jeg bare lurte på hvilken farge jeg skulle ta med ;).
Klem Madelén

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Forstod det var fargen du lurte på... det var den jeg mente du fikk ta loddtrekning på. Blå og rød på hver sin lapp, en i hver neve og la noen velge en hånd og avgjørelsen er tatt.
Gleder meg til å treffe deg

Mona Christin sa...

Hei.

Helt supert at du tar med en premie. Tusen takk.

Jeg heller nok mot nr 2 jeg og...

Vi sees på lørdag.

Smil, MC

tove sa...

Skulle gjerne vært med jeg og . Blir litt langt desverre.
Skriften jeg har brukt er fra picnic. Hva den heter aner jeg ikke men det står "love ya like a" under tektst. Håper du ble litt klokere.
Klem TOve

Fabelaktig sa...

Åh! Jeg skulle ønske jeg visste at det var ett treff... Koose dere masse!

Jeg ville hatt gave nr 1 :)

Klem

Tommensgirl sa...

SÅ gøy med bloggtreff:) Kan tenke meg dere kommer til å kose dere..
Jeg ville hatt gave nr 1:) Heldig den som vinner..
Håper du har en fin kveld<3
Klemmer

Størstepia sa...

Off course vi sees!!;-)
Gleder meg som et lite barn!!;-)

Jeg ønsker meg nr 1, tihi, elsker jo rødt og særlig med polkadots!;-)

Klem fra størstepia

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Likte begge, men likte nok nr 1 best:)
Vi sees på lørdag, gleder meg veldig til å treffe alle sammen:)

Ha en fin natt:)
Klem Line E.

Jeanette sa...

ååå nå ble jeg misunelig:-)kos deg masse på bloggtreff....,og heldig er den som vinner premien din:-)de røde polkadottene er en klasiker og blir aldri feil:-)

Glassveranda sa...

Blir nok litt for langt unna, men det hadde vært koselig å treffe deg! Vi tar det ved en senere anledning! :0) Kos dere på bloggtreff!

Klem, Ann,
Glassveranda.

Frk Fischer sa...

ja vi ses,og gleder meg til å hilse på deg!!Digger prikker uansett farge jeg!!

Hilsen Line

Pernille Ulrikke sa...

Jeg likte gavepakke 2 og polkadot tallerkenen :) Hvor er det i fredrikstad?? Jeg bor i sarpsborg så det hadde jo vært knall koselig, hvor finner jeg mer info?

Liza sa...

Oi, det ble vanskelig.
likte begge:)
Klem
Liza

Related Posts with Thumbnails