"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 11. januar 2012

Sukkersøthet






Her er noen vårlige bilder som jeg tok hos Interiør drops for bedriften min Pastelleriet.
Varene mine passet jo perfekt inn hos henne.. hehe. 

Ellers teller jeg dagene til bloggtreffet i Fredrikstad. Blir sikkert så morro. Har pimpet/sydd litt på/farget en topp  jeg hadde liggende som jeg håper jeg får "i orden" før treffet. Foreløpig ser den litt sånn... eh.. ballong ut ;).

Klem Madelén

12 koselige kommentarer:

Tommensgirl sa...

Nydelig dekket bord.. Vakkert og sommerlig..
Håper onsdagen din er fin:)
Klem

Fabelaktig sa...

Nydelig pastellbord! ME LOVE!

Du er en tusenkunstner, er det noe di ikke kan. Pimp my shirt :) hihi!

Fineste onsdagskveld til deg, jeg har ostehorn i ovnen nå. Snart blir det pledd, te og horn :) JUBI!
klem

Jeanette sa...

tralala vår...tralala vår.-)dette bordet ga meg skikelig vårfølelse!herlig !

Jeanette sa...

tralala vår...tralala vår.-)dette bordet ga meg skikelig vårfølelse!herlig !

Precious Home sa...

Nydelig pastell bord:)

Ha en fin kveld!

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Nydelig dekket bord i pastellfarger!!

Så heldige dere er som har bloggtreff!!! Så koselig det måtte være å treffe noen av dem vi blogger med:-)

En riktig god fornøyelse ønskes fra Hjørdis:-)

LykkeLise sa...

Det var et nydelig bord, helt etter min smak:):)

Lager du klær selv også?? Gleder meg masse til å se resultatet:)

Klem Lise

Siv sa...

Hei på deg :)
Nydelige ting og farger du viser her.
Kjempefint her inne..

Ser du skal på treffet også ;)
Da sees vi vel sikkert der da.
Det blir nok bra !

Monica sa...

Hei på deg.
Så deilige pastellfarger!! Her oser det vår ;))
Ønsker deg en riktig fin fin kveld.
Klem, Monica

Frøken H sa...

Nydelig dekket pastellbord! :) Jeg ♥ vår! ;)

klem Frøken H

Jatte sa...

Så skjønt dekket bord! herlige farger ja :)

Ha en fin Torsdag,
Klem fra Jatte!

Pia Maria sa...

Vakkert dekket pastell bord! Nydelig=)

Ha en fin torsdag, her er det en tur til dyrlegen for vaksine også sen jobbing i kveld.
Klem Pia Maria

Related Posts with Thumbnails