"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 2. januar 2012

Utfordring: Mitt drømmebryllup


Når jeg så at Fabelaktig hadde denne utfordringen må jeg si hjerte mitt gjorde et lite hopp. For er det noen som drømmer om storstilt bryllup så er det meg...hehe.
(Les: Er ikke forlovet enda, men har jo verdens herligste gutt som ønsker å dele livet sitt sammen med meg, så da er det bare å spare litt penger og vente i spenning.)

Jeg drømmer om en delikat vintage stil med innslag eventyr. 
Bryllupet skal helst være i en intim låve med mulighet for å pynte slik som vist under.


Bordkortene skal være morsomme og det samme med hele bordoppsetnings planen. Hvordan jeg skal løse det vet jeg ikke enda, men må si at bilde nedenfor går rett til hjertet mitt.
Du ser også en giftering med lengde og breddegrader. Da kan du bestille et sted som er viktig for deg og din kjære. Det synes jeg er kult, samtidig som ringen ikke blir så jentete.


Har ikke akkurat spikret fast noe mer da jeg enda ikke er spurt, men en ting vi har pratet sammen om er at vi har en drøm om å reise på den trans-sibirske jernbanen. Så å fått delevis sponset en slik tur i bryllupsreise hadde sannelig vært en drøm.


Er du gifteklar i 2012? Ja, hvorfor ikke spørr det store spørsmålet selv. Er jo skuddår i år ;).

Klem Madelén

PS: Tusen hjertelig takk for alle hyggelige nyttårskommentarer jeg fikk. Jeg ble sååå glad!! Håper alle mine lesere hadde en flott feiring og ønsker dere videre glede i 2012.

19 koselige kommentarer:

Igi sa...

Nesten litt kjedelig at jeg allereede er gift når du viser så inspirerende bilder ;-)
Ønsker deg et strålende godt nytt år!
Klem

Tommensgirl sa...

Herlig innlegg, kos å lese om drømmebryllup:) Super utfordring Maia har nå...
Godt nyttår til deg og dine, håper 2012 bringer mye latter og glede:)
Klem

tove sa...

Hørtes ut som et fantastisk bryllup. Håper det blir som du ønsker.
Klem TOve

Olea sa...

hei :)
ja det lokalet var virkelig flott!
drømme, drømme :)
klem til deg vennen!

Blåveispiken sa...

Godt nyttår kjære deg! :0) Nydelige bilder! Vi har nokså lik smak.Morsom utfordring. Tror du ikke jeg var så heldig å bli fridd til på nyttårsaften? -13 år etter vi traff hverandre :0D Gjett om jeg har ventet på det ;o) Ønsker deg en fin uke! Gode klemmer, Marianne

Rachel sa...

My dear, I'd like to wish you and your dear family a so Happy and Wonderful New Year full of so much blessings and love! Thanks so much, my dear, for all the beautiful inspirations you share with all of us! Love all of them so much! Kisses, Rachel :))))))

Har en drøm... sa...

Fantastisk Madelèn:)
Her er jeg heller ikke forlovet, men og drømme om bryllup gjør vi vel alle ♥

Klem Line

Just a Little Vintage sa...

Jeg er såååååå enig med deg!!! Jeg vil også ha et slik bryllup;)!!...og jeg er forlovet på..umm..hva er det nå igjen...10'ende året...hehehe;). Får vinne i lotto tenker jeg;)!! Har sammlet mange av de samme bildene som du har på Pinterest, myyyye pent å finne der!!

Riktig godt nyttår til deg og dine=)!
Klemmer!

re:signert sa...

Lekre lekre bilder. Godt nyttår og gratulerer. Se min blogg ;-) Og send meg din adresse. MAilen min er på bloggen min! Mvh Signe Schineller

Fabelaktig sa...

Hei hei!
Såå lekkert bryllup, virkelig eventyrlig! Du har tryllet fram ett drømmebryllup der jeg formelig kan kjenne atmosfæren *love*

Såå stas at du vil delta på min utfordring :)

Fineste tirsdag til deg, vakre!
klem

Mrs. Monday sa...

TUSEN TAKK for den nydelige Palma-gaven fra julekalenderen som kom i posten i dag! Den falt virkelig i smak! Kommer nok et innlegg på bloggen min etterhvert!

God nytt års-klem
fra Mrs Monday

med blanke ark // susanne sa...

Åh - dette så veldig bra ut! Kanskje jeg også skal slenge meg på utfordringen - jeg skal jo gifte meg i 2012! :)

Ha et strålende godt nytt år!
klem

polkadotpeticoat sa...

Oh what a lovely post I love the last image...

Pia Maria sa...

Herlig innlegg, følses nesten som om jeg har vært der når jeg var ferdig med å lese *smiler*

Godt Nyttår til deg.

Klem

Interiør drops sa...

SÅ koselige bilder!
Dette hadde nok vært litt av en plan
altså... Nå er det bare å krysse fingre for
at forlovelsen kommer ;)
Hihi...

Lykke til i utfordringen!

KLEM
:-)

Barbros lille verden sa...

Aldeles nydelig, ELSKER låvebildene!! Fantastisk stemning :)
Klem fra Barbro

Michelle sa...

Hvor fant du den nydelige kjolen på aller første bildet? Den var jo bare lekker.

Jeg er dog godt gift, i et bryllup som nok hadde fått alle andre interiørinteresserte til å sette kaffen i vrangstrupen... Vi pyntet ingnting i kirken, hadde selskap på en resturant med et par og tjue gjester, hvor det heller ikke var pyntet noe... Bryr meg fint lite, husker ikke hvilken farge duken hadde eller hva jeg spiste engang, for jeg var så opptatt av mannen min og gjestene ^^ null bordkort, løpere, blomster, gavepakker til gjestene... Og likevel snakker familie og venner enda om bryllupsfesten. Fornøyd jeg!

Liza sa...

Det ser helt fantastisk ut, ser at du har tenkt litt på dette:)
Selv har jeg vært gift i 16 år og vi gjorde det veldig enkelt, hadde vært gøy å planlegge noe så flott, kanskje en 25 årsdags feiring;)
Klem
Liza

Størstepia sa...

For et flott drømmebryllup Madelen!:-)
Likte de ringene!:-)
og mannen og jeg har alltid hatt et ønske om å reise på den Transsibirske jernbanen. Ser ut som en fantastisk opplevelse!
Lykke til med bryllupsdrømmer, håper han setter seg ned og frir!!!:-)
Klem fra størstepia

Related Posts with Thumbnails