"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 5. februar 2012

Bloggtreff på Eva Solo

I går dristet jeg meg ut i "snøstormen" for å være med på Fabelaktig Aften på Eva Solo. Angret ikke et sekund for å si det sånn, for dette var morro!

Jeg kom vel en time før det startet og satt tålmodig ute i bilen og ventet på et anstendig tidspunkt å banke på døra.
Når jeg kom opp trappen ventet to veldig blide damer med skilt og velkomstdrink.



Madelén som er en kulinarisk geni hadde slått på stortromma med frosne hvitløksbaguetter fra First Price som de andre damene skulle få lov til å kose seg med. Heldig dem altså!



Bordene var pyntet fint.. og som Eddas sa så var det duket til prinsessetreff. 35 herlige interiørprinsesser møtte opp.


Sponsorer for treffet var det flust av, så noen av mine favoritter måtte jo foreviges. Var litt misunnelig kan man si på damen som gikk av med kaffemaskinen fra Nespresso.. hehe ;). Men det var også godt å se at den kom til en familie som hadde ønsket seg en slik kjeeempe lenge. Grattis Hvite Tulipaner!




Jeg tok meg selvfølgelig en runde og tittet på Eva Solo sine fristelser som sto rundt oss *pine*. Eva Trio kjelene kunne veldig gjerne blitt med meg hjem kjente jeg der og da, men fant også ut at Eva Solo hadde kobber kjeler (!!). 
Det visste jeg ikke og jeg syntes faktisk de var råtøffe og litt annerledes, men siden kobber er så kostbart i Norge så får vel disse tingene også gå på den eviglange ønskelisten. Showcasen deres er jeg også en skikkelig fan av.



Maten smakte utrolig godt!! Her var det mange flinke folk som hadde brukt alle sine kulinariske kunster. Jeg sitter fremdeles å tenker på den utrolig gode gulerotkaken jeg gomlet i meg... nam nam.
Det ble masse prat med kjempe koselig interiørdamer og latteren satt løst. Jeg tok vel kvelden rundt 23 tiden, siden jeg hadde lang vei hjem. Og på tross at jeg kom inn døra så sent som 24 så var det på tide med et skikkelig dypdykk i goodiebagen... soving var for pyser ;P
Bilder fra dette skal dere få se i morra.

Klem Madelén

15 koselige kommentarer:

Precious Home sa...

Ja, for ett treff!
jeg smakte også på den beste gulerotkaken ever! nam! Smeltet på tungen!

Ha en fin kveld!

2nes sa...

Hei,veldig hyggelig kveld i går :) Gulrotkaken var himmelsk :) Klem fra Tone

Har en drøm... sa...

Hei Madelen og takk for i går ja:)
Alltid koselig og treffe på deg!
Herlige bilder du har tatt!! Hva har du egentlig kamera ditt innstilt på for og få til dette, det var jo blitt mørkt når vi tok bilder:)

Den gulerotkaken var kjempegod, så frisk ♥

Ha en fin søndag!

Thelma Louise sa...

flotte bilder du har tatt..skjønner dere hadde en strålende aften..))

Marits Hverdagsgleder sa...

Åååå du er sååå heldig :) Bloggtreff på bloggtreff :) Masse fint, og supre bilder :)

Karlotte sa...

Hei Madelen og takk for i går ja! Kjempekoselig å hilde på deg, sund jeg ikke rakk å snakke mer md deg - kvelden gikk alt for fort!! Det var en fabelaktig aften av god mat, deilige kaker og mange hyggelig nye bekjentskap:-) Godt du kom deg velberget hjem. God uke til deg, klem fra Karlotte.

Pia Maria sa...

Hei på deg =) Takk for i går, et var en super kveld.

Vi fikk ikke pratet i går men det blir jo helt sikket flere anledninger=)
Gulrotkaken var himmelsk, hvem bakte den egentlig???=) må jeg finne ut =)

Ha en super søndag søta, kvelden her skal nytes med beina godt planta i sofaen og kjæreste kos <3 Klem Pia Maria

Tommensgirl sa...

Hei Madelèn:)
Takk for i går, det var kjempe koselig:) Og tusen takk for blåbær smoothien, den var knall god;)
Gulrotkaken var knall god, og det var oreo cupcakesa også, angrer nesten på at jeg ikke tok med meg en i lomma på vei hjem..hihi..
Håper du har en fin søndag..
Klem

Bekka sa...

Hei
Takk for en kjempehyggelig kveld i går, dette var gøy! Det var veldig hyggelig å treffe deg og skravle :)
Så fine bilder du har tatt fra kvelden også!
Klem fra Vibeke

hviit sa...

Hei. Koselig å hilse på deg, håper vi sees snart igjen!

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Hallo:)Ja treffet var bare et gedigent suksess..så koselig et treff at det er nesten ikke mulig:):)
Ja,har fått tilbakemelding at det gikk gjetord rundt bordene om gulrotkaken min:)Så jeg må vel ta og dele den oppskriften:):)
Godt du kom deg vel hjem...
klemklem

Fabelaktig sa...

Takk for igår! Du er så herlig Madelen!
Jeg og nala kommer gjerne på besøk :)

Her sitter jeg innlosjert på Gardemoen, 2 timer med hvile før det braker løs med galla med Jerniafolket... Vet ikke om jeg skal glede eller gruer meg :/
Fabelaktig søndag til deg!
klemklem

Fra huset i svingen sa...

Rakk desverre ikke å få snakket eller hilst på alle i går, så det får bli neste gang :)
Hvitløksbaguettene fra firstprice var gode de ;)

Klem Karianne

Fru S - Fortsettelse følger... sa...

Tusen takk! Og takk for i går ja, jeg hadde det så trivelig.

Hilsen Fru S

♥ Netta ♥ sa...

Takk for en herlig kveld hos Maia, jeg gleder meg allerede til neste treff - kanskje vi sees ;-)

Klem
Netta

Related Posts with Thumbnails