"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 16. februar 2012

*Blue*

Har så smått begynt å samle litt blå detaljer i stua og spisestua. Synes den fargen glir rett inn her etter at jeg fikk malt litt.


Var jo egentlig på tide at jeg fikk til å innføre litt farge her i hjemmet. Hjernen min har knotet lenge med dette uten å finne de rette fargene. Noen ganger må man bare ta tiden til hjelp skjønner jeg.


Nille sin blogg syntes også de nye flaskene passet rett inn, for de trakk frem bildet mitt HER. Veldig stas!


Ser jo nå at jeg sikkert kunne tatt av de klistremerkene på flaska, men det var nok ikke det jeg tenkte mest på når jeg tok bildet ;P.

Etter jobb i kveld så er det langhelg for meg. Deilig! Jeg får overnattingsbesøk av min bror fra Egersund og vi skal ta oss en tur til Ikea for å shoppe inn møbler til kontoret i 2.etasje. Gleder meg veldig til å få det rommet litt mer i orden, da det egentlig bare har stått på stedet hvil siden jeg viste dere bilder fra det sist. Men sånn er det noen ganger. Alt kan ikke skje så fort som man ønsker. Jeg er vel kanskje typen som ønsker at ting helst var gjort ferdig i går. Noen som kjenner seg igjen?

Apropos ting som skulle vært gjort i går. Den nye fine taklampen jeg kjøpte for 11 dager siden er enda ikke kommet opp. Så i dag ringte jeg elektrikeren. Håpe han kan komme mens jeg er på jobb så har jeg en overraskelse å komme hjem til *krysser fingrene*.

Klem Madelén

*Velkommen til mine nye følgere. Såå koselig at dere vil lese om hva jeg driver på med*

11 koselige kommentarer:

tove sa...

Blått er flott. Ønsker meg litt blått på kjøkkenet.
Fin dag til deg
Klem Tove

Tove `blogg verden sa...

Elsker blått :) Disse passet kjempegodt inn hos deg ja !!
Klem Tove

Den Grønne Baljen sa...

Blått er vakkert... kjempeflotte flakser du har fått deg..

Ønsker deg en fin dag

kerstin

dagens interiør sa...

Nå har vi lagt ut hjorten din på Dagens Interiør. Vi bli veldig glad hvis du skriver om oss, men det er så klart ikke noe must :)

2nes sa...

Nydelig farve :) Ha en flott torsdag :) Klem fra Tone

Sivs hus sa...

Hei, Blått er nydelig og ble vakkert hos deg. klem Siv:-)

Marits Hverdagsgleder sa...

Blått er kjempefint innslag hos deg. Jeg har ei blå stue, og drar med meg litt blått i alle de andre rommene for å få en helhet. Bittelitt her og bittelitt der, så ...

polkadotpeticoat sa...

I love them with the stickers.....such impeccable taste you have!!

salige lavendel sa...

Flott med blått ja! Har blitt så fint hos deg.

Fabelaktig sa...

Blått er nydelig!

Ønsker deg en fin torsdagskveld!
Her er det utpakking og kosing med Nala :)
klemklem

Pia Maria sa...

Kjempe fint med blått altså =) Høres ut som om du har en super helg i vente=) Og jeg kjenner meg veldig godt igjen i det at alt skulle helst vært gjort i går =)

Klem Klem

Related Posts with Thumbnails