"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 23. februar 2012

Brukt-shopping


Var på kirkens bymisjon og shoppet litt her om dagen. Noen rammer ble med hjem denne gangen. De brune firkantede skal jeg ha i spisestua på den litt tomme plassen over bidermeieren. Og de to hvite skal jeg ha til noen fremtidige broderier på hobbyrommet.
*
Har hatt litt problemer med internett de siste dagene så jeg har ikke fått vært rundt å hilst på dere (eller blogget). Skikkelig irriterendes når sidene aldri vil åpnes. Har dere hatt noen problemer?

Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

Divamamma sa...

Flotte rammer. Ha en fin dag videre :-)

Kaoskontroll sa...

Tror jeg må komme meg ut på bruktshopping jeg også, for her er det tydeligvis abstinenser. I natt drømte jeg om at jeg "robbet" søppelcontainere for leker og møbler. Hehe

Flotte rammer! Gleder meg til å få litt mer opp på veggene når hele stuen er malt. Men det gjøres ennå Bettum- style. Litt og litt. ;) Fikk tatt en halv vegg i går. Nå er resten av den veggen, delen over trappegangen, next. Gruer meg litt til det, for må stå på stativ over trappen. Høydeskrekk! :S

Klem

polkadotpeticoat sa...

Cant wait to see what you fill them with...

Vintage House sa...

härligt fina ramar:)
ha en härlig kväll
kram
sandra

Tante Titti sa...

Spennende med brukthandel - gleder meg til å se når du har fått fylt dem og dem på plass!
Ha en fin fin kveld!!
Titti-klæmm!!

Related Posts with Thumbnails