"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 13. februar 2012

DRAGONFLY

Er sååå glad for en av premiene som var i goodiebagen sist bloggtreff... nemlig denne fabelaktige telysholderen fra Kremmerhuset.


Liker så godt at de brukte akkurat dette trykket. 
Dyr i interiøret er jo så artig..


Så hver kveld har jeg tent et nytt telys slik at den kan stå å skinne.

Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

tove sa...

Fine disse. Får mer og mer sansen.
Fin kveld
Klem tove

Interiør drops sa...

Jupp, den er kjempefin!
Tennes ofte her også...

Håper formen har blitt bedre...

Klem

Tommensgirl sa...

Den er kjempe fin den..Min ligger i en skuff enda..Får den liksom ikke til å passe inn her, selv om jeg synes den er knall fin...
Ha en fin kveld:)
Klem

Familien Furu sa...

Goodiebagger er så moro og jeg forstår godt at du ble glad :)

Ønsker deg en fortsatt god kveld
klem klem

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Så fin den telysholderen der, har en selv og er veldig fornøyd ☺ koslig her hos deg så la meg til som følger hos deg ☺
-Beate-

Randi sa...

Ja, den er knallstilig!! Håper formen er bedre:)
Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kjempefine!:) Og eg fallt fullstendig frå dei blå flaskene dine under her frå Nille!! MÅ HA!;) Den svarte telysholderen har eg allereie:)
Håper formen din er bedre!
Klem:)

Renates hjørne sa...

Ja, de er kjempe fine :) Fikk med hånd på jeg da.

Klem fra Renate

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

De er kjempe fine... tror jeg må kjøpe meg en slik en dag ja... Øyenstikker er et veldig stort barndomsminne for meg så mange gode assosiasjoner med bilder av dem

Ha en fin uke
klem

Silje/whippetliv sa...

Den er altså råfin, og jeg angrer så på at jeg ikke kjøpte den da vi hadde den i butikk <3

Øyenstikkeren fløy bokstavelig talt ut! ;D

Flotte bilder!

Related Posts with Thumbnails