"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 15. februar 2012

Enda en vinkel

Skrivelysten har unnlatt å vise seg i dag... så jeg lar bildene tale for seg selv denne gangen.

(En ny taklampe ser jeg etter, mest sannsynlig en eller annen tøff prismekrone.)


(Ser for meg to bilder hengendes på den lille hvite flekken. Fant to rammer på bruktbutikken..så da er det bare å få printet ut bildene og hengt det opp.)

Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Stova di kledde virkeleg å bli kvit! Kjempefint vart det! Og eg syns den sofaen/benken eller kva eg skal kalle den er heilt nydeleg. Du har gjort ein fantastisk jobb med den!:)
Masse skryt, men det fortene du;)
Klem:)

polkadotpeticoat sa...

Its the most divine makeover....

Grønsdal Gård sa...

Så utrolig koselig du har det :) Sofaen og bordet...sukk!! Herlig herlig :)

salige lavendel sa...

Så lyst og fint! Flott sofa.

Fossestua sa...

Ser varmt og koselig ut hos deg :) Stilig med reinskinnet under bordet:

Tante Titti sa...

God og lun stemning hos deg!
Liker stilen og fargevalgene dine!!
Ønsker deg en fortsatt fin uke!
KLÆMM!!

Tonje Merethe sa...

Så fint! Jeg blir helt betatt av bildene dine jeg. Du får til og med vifta til å se elegant og stilig ut. Helt imponert her jeg sitter.

Ha en flott dag!
Klem fra Tonje Merethe

tove sa...

Nydelig stue. Digger den sofaen.
Klem Tove

Related Posts with Thumbnails