"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 19. februar 2012

Etsy inspirasjon.

Koste meg leeeenge på Etsy i går. Snakk om inspirerende side!!
Her er et fåtall av mine favoritter.

(Bilder fra Yevgenia og The Vintage Treehouse)

(Bilder fra The Vintage Treehouse og ReThirtyThree + noen til som jeg ikke lagret)
Har du ikke vært her inne før så anbefaler jeg en laaang titt.

I dag skal jeg prøve å få litt mer orden på kontoret, men jeg må innrømme at lysten har forlatt meg litt i skrivende stund. Men den melder sikkert sin annkomst senere på dagen. Så bildene kommer så fort det ser sånn någelunde greit ut ;).

Klem Madelém

5 koselige kommentarer:

Fabelaktig sa...

Etsy er addictive! De glassene med blomster minner meg om noen vi hadde i barndomshjemmet *minner*

Fineste fastelavenssøndagen til deg og dine,
her er deigen satt og en deilig slafesøndag i sikte - jubi!
*smiler*

polkadotpeticoat sa...

Thank you for the inspiration....what lovely creations!

Igi sa...

Roter jeg meg inn der, kommer jeg ikke ut igjen ;-)

2nes sa...

Der måjeg ta en titt, takk for tipset :) Fin søndag til deg :) Klem

Små gleder sa...

Kjempe fin blogg! La meg til som følger jeg :D

Ønsker deg en fin dag!

Related Posts with Thumbnails